برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه در سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3863066
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه در سیستان‌وبلوچستان

گروه فرهنگی ــ مدیرکل ارشاد سیستان‌وبلوچستان گفت: جشنواره ملی فیلم کوتاه کشور به مدت چهار روز با حضور جمعی از هنرمندان برجسته کشور در استان برگزار می‌شود.

حسین مسگرانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: جشنواره ملی فیلم کوتاه کشور از 9 تا 12 دی‌ماه به‌مدت چهار روز با حضور جمعی از هنرمندان برجسته کشوری در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۵۰ فیلمساز در این جشنواره شرکت می‌کنند، افزود: این جشنواره در حوزه‌های فیلم کوتاه، انیمیشن، عکس و غیره برگزار می‌شود و تاکنون بیش از ۱۸۰۰ فیلم به دبیرخانه ارسال شده است.

مدیرکل ارشاد استان بیان کرد: این جشنواره می‌تواند در تغییر نگاه‌ها نسبت به استان مؤثر باشد. به‌دلیل وجود جاذبه‌های فراوان و بکر در سرتاسر سیستان‌وبلوچستان، اکثر فیلمسازان تمایل به حضور در استان دارند که این امر می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای ساختن آینده‌ای بهتر برای استان باشد.

مسگرانی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره همکاری میان دستگاه‌ها از جمله اداره‌کل میراث فرهنگی استان را می‌طلبد، اظهار کرد: سیستان‌و‌بلوچستان گنجینه‌ای است که ناشناخته مانده و این رویداد فرصتی است تا به‌طور جدی معرفی شود.

انتهای پیام
captcha