دشمنان ارزش‌های انقلاب و تفکر نسل جوان را نشانه گرفته‌اند
کد خبر: 3867394
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵

دشمنان ارزش‌های انقلاب و تفکر نسل جوان را نشانه گرفته‌اند

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: امروز اهداف و ارزش‌های انقلاب و تفکر نسل جوان و آتی مورد هجمه دشمنان قرار گرفته و عملیات روانی و فتنه‌های جدید از مهمترین ابعاد جنگ نرم به شمار می‌رود.

امروز دشمنان ارزش‌های انقلاب و تفکر نسل جوان را نشانه گرفته‌اند/همبستگی ملت ایران هر دشمنی را از سر راه بر می‌داردبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، امروز، هشتم دی‌ماه در گردهمایی ائمه جمعه و استادیاران حلقه‌های صالحین استان اردبیل و نشست هم‌اندیشی ۹ دی در اردبیل، اظهار کرد: روز ۹ دی روز بصیرت ملت ایران است و باید آرمان‌ها و اهداف حماسه این روز عظیم در مدارس، دانشگاه ها، حوزه‌های علمیه و مساجد تببین شود.

وی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران از دوران بعد از پیروزی انقلاب تاکنون تصریح کرد: امروز اهداف و ارزش‌های انقلاب و تفکر نسل جوان و آتی مورد هجمه دشمنان قرار گرفته و عملیات روانی و فتنه‌های جدید از مهمترین ابعاد جنگ نرم به شمار می‌رود که روشنگری و بصیرت‌افزایی ار مهمترین ترفند‌ها برای مقابله با فتنه‌های دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به استقامت و بصیرت ملت ایران در برابر دشمنان گفت: تجربه تاریخی به دشمنان ثابت کرده که وحدت و همبستگی ملت ایران هر دشمنی را از سر راه بر می‌دارد و این موضوع در پیروزی انقلاب و حوادث بعد از آن اثبات شده است.

عاملی با اشاره به تلاش‌ها و توطئه‌های استکبار و دشمنان نظام بعد از انقلاب به هر بهانه‌ای در کشور برای ایجاد فاصله بین مردم و نظام اسلامی بیان کرد: رهبری خردمندانه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و عمل هوشمندانه و بابصیرت ملت و اراده محکم انقلابیون تمامی این توطئه‌ها و تلاش‌ها را به یاس تبدیل می‌کند.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه حماسه ۹ دی روز ایستادگی ملت ایران در برابر هجمه‌های دشمنان برای براندازی نظام است، افزود: در حال حاضر نیز دشمنان در صدد حمله به فرهنگ، ارزش‌ها، اقتصاد و آرمان‌های نظام هستند و باید هوشیاری لازم را در این زمینه داشته باشیم.

وی تربیت جوانان مومن انقلابی را زمینه‌ساز خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دانست و اظهار کرد: در تربیت جوانان تراز اسلام مساجد نقش مهمی دارند.

انتهای پیام
captcha