برگزاری مسابقه کتابخوانی احکام نماز در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3872934
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

برگزاری مسابقه کتابخوانی احکام نماز در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان

گروه فرهنگی ــ سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی سیستان‌وبلوچستان گفت: مسابقه کتابخوانی با موضوع احکام نماز، ویژه دانشجویان و کارکنان دانشگاه برگزار شد.

محمود محمدقاسمی، سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: مسابقه کتابخوانی با موضوع احکام نماز، ویژه دانشجویان و کارکنان دانشگاه امروز، 30 دی‌ماه در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقه به‌همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان، با هدف ترویج فرهنگ نماز و بهره‌مندی هرچه بیشتر از برکات معنوی این ارتباط الهی برگزار شد که در آن بیش از 270 نفر از دانشجویان، دانشگاهیان و کارکنان دانشگاه سیستان‌وبلوچستان به رقابت پرداختند.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان با بیان این‌که این مسابقه به‌صورت كتبی و چهار گزینه‌ای طراحی شد، افزود: محل برگزاری مسابقات برای آقایان مسجد حضرت قائم(عج) دانشکده مهندسی شهید نیکبخت و محل برگزاری مسابقات بانوان حسینیه بقیة‌الله‌الاعظم دانشکده ادبیات بود.

وی با اشاره به این‌که ترویج فرهنگ نماز میان دانشجویان از مهم‌ترین دغدغه‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی استان است، بیان کرد: پس از اعلام نتایج و قرعه‌کشی به سه نفر از نفرات برتر این مسابقه از سوی جهاددانشگاهی هدایایی اعطا خواهد شد.

محمدقاسمی اظهار کرد: برگزاری این‌ قبیل برنامه‌های فرهنگی که با محوریت مسائل دینی برگزار می‌شود، علاوه بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، نقش مؤثری در ارتقای دانش دینی دانشجویان و قشر دانشگاهی نیز دارد.

انتهای پیام
captcha