تأثیرگذاری کار جهادی در تداوم آن است
کد خبر: 3873879
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۹

تأثیرگذاری کار جهادی در تداوم آن است

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان گفت: کار جهادی و کاری که برخاسته از شور ایمان و اعتقاد باشد، بسیار پسندیده و قابل تحسین است، اما شرط تأثیرگذاری، در تداوم آن است و باید در برهه‌های مختلف ادامه داشته باشد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام علی اکبرپور، نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان شب گذشته، 4 بهمن‌ماه در آیین اختتامیه اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، گفت: اگرچه این آیین اختتامیه و پایان رویداد است، اما جهاد نقطه پایانی ندارد و تا زمانی که جبهه ظلم و سیاهی وجود دارد، جهاد نیز ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: کار جهادی و کاری که برخاسته از شور ایمان و اعتقاد باشد، بسیار پسندیده و قابل تحسین است، اما شرط تأثیرگذاری، در تداوم آن است؛ باید در برهه‌های مختلف ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: امروز می‌بینیم که دشمن روی زمین شکست‌خورده است، اما در جنگ رسانه‌ای پیروز می‌شود؛ باید همان‌طور که خود را برای نبرد سخت آماده کرده‌ایم، در جببه جنگ نرم هم بتوانیم ابتکار عمل را از دشمن بگیریم.

اکبرپور اظهار کرد: دشمن در جنگ نرم، ارزش‌های اسلامی را هدف قرار داده است؛ هزینه‌های سنگینی می‌کند تا فرهنگ اسلامی جای خود را به فرهنگ غربی بدهد؛ در این شرایط، نیروهای انقلابی باید دست به‌کار شوند و با کار فرهنگی و رسانه‌ای، مانع تحقق این اهداف شوند.

وی گفت: در جریان سیل اخیر استان، دیدیم که چگونه همه گروه‌ها به میدان آمده و با همبستگی و همدلی، خدمت‌رسانی کردند؛ اما دشمن بیکار نماند، عناصر وابسته به خود را تحریک کرد تا همه زحمات و خدمات را زیر سؤال ببرند. کار این افراد، برجسته کردن خلأها است.

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان خطاب به بسیجیان بیان کرد: به راهی که در پیش گرفته‌اید، ایمان داشته باشید؛ در هر جبهه‌ای که دشمن حضور دارد، باید مقابل آن حاضر شد و نگذاشت اهداف استکباری‌اش را محقق کند؛ در راهی که می‌روید، محکم، مصمم و استوار باشید.

انتهای پیام
captcha