کوتاهی در خدمت به ملت ایران، بی‌انصافی است
کد خبر: 3878694
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

کوتاهی در خدمت به ملت ایران، بی‌انصافی است

امام جمعه موقت زاهدان گفت: مردم بارها اثبات کرده‌اند که پشتیبان نظام هستند و با بصیرتی که دارند، فریب حیله‌های دشمن را نمی‌خورند، حالا نوبت مسئولان است که دین خود را ادا کنند؛ مسئولان باید قدر این مردم را بدانند و جهت رفع مشکلات آنان، قدم‌های جدی بردارند، زیرا کوتاهی در خدمت به این مردم، بی‌انصافی است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام خلیل حسینی، امام جمعه موقت زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه 25 بهمن‌ماه گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته، مردم حضوری پرشور در راهپیمایی 22 بهمن داشتند که پیام‌های مهمی به همراه داشت، از جمله اینکه مردم ایران تحت تأثیر فضای مسموم رسانه‌های بیگانه قرار نمی‌گیرند و دست دشمن را خوانده‌اند.

وی ادامه داد: وجود مشکلات و گرفتاری‌های مختلف اقتصادی مسئله‌ای روشن است؛ هیچکس از این شرایط راضی نیست، اما این‌که علی‌رغم همه این مشکلات، باز مردم به صحنه می‌آیند و نشان می‌دهند که پای نظام ایستاده‌اند، بسیار ارزشمند است و مسئولیت مسئولان را سنگین‌تر می‌کند.

امام جمعه موقت زاهدان بیان کرد: این حضور مردم، پشتوانه محکمی برای نظام است، رهبر معظم انقلاب فرمودند حضور هر یک نفر هم تأثیرگذار است؛ همان‌گونه که در راهپیمایی 22 بهمن، مردم نقشه‌های دشمن را برهم زدند، یقیناً با حضور در انتخابات نیز دشمن را ناکام خواهند گذاشت.

وی افزود: مردم بارها اثبات کرده‌اند که پشتیبان نظام هستند و با بصیرتی که دارند، فریب حیله‌های دشمن را نمی‌خورند، حالا نوبت مسئولان است که دین خود را ادا کنند؛ مسئولان باید قدر این مردم را بدانند و جهت رفع مشکلات آنان، قدم‌های جدی بردارند، زیرا کوتاهی در خدمت به این مردم، بی‌انصافی است.

حسینی اظهار کرد: پیام دیگر این حضور، خطاب به رهبر معظم انقلاب است؛ مردم با این حضور در حقیقت به رهبرشان گفتند که ای رهبر عزیز، شما تنها نیستید؛ ما مردم ایران، زن و مرد، پیر و جوان، در کنارتان بوده و لحظه‌ای شما را رها نخواهیم کرد؛ ما ولایی بوده و گوش به فرمان‌تان هستیم.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام انتخابات، گفت: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند، حضور در انتخابات، هم یک تکلیف بوده و هم حق است؛ اگر نسبت به مشکلات، گلایه‌ای داریم، باید دانست که عدم حضور ما مشکلی را حل نمی‌کند، باید حضور داشت و سعی کرد افراد اصلح بر سر کار بروند.

امام جمعه موقت زاهدان حضور در انتخابات را یک واجب شرعی دانست و افزود: بیش از هر چیزی، نفس حضور در انتخابات اهمیت دارد؛ کسی که تصمیم می‌گیرد در انتخابات شرکت نکند، در واقع به وظیفه شرعی‌اش عمل نکرده است. نگذاریم تبلیغات منفی دشمن ما را دلسرد کند.

حسینی بیان کرد: در وهله دوم، باید سعی کنیم تعلقات حزبی، قومی و جناحی روی رأی ما تأثیر نگذارد؛ باید افرادی را به مجلس بفرستیم که شایسته، توانمند و متعهد باشند؛ هر گونه کوتاهی در این خصوص، خیانت به جامعه اسلامی است.

انتهای پیام
captcha