قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان‌وبلوچستان از مشارکت مردم در انتخابات
کد خبر: 3880583
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان‌وبلوچستان از مشارکت مردم در انتخابات

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان و استاندار با صدور پیام مشترکی از حضور گسترده آحاد مردم همیشه در صحنه استان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام مصطفی محامی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان و احمدعلی موهبتی، استاندار، با صدور پیامی مشترک از حضور گسترده آحاد مردم همیشه در صحنه استان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

باری دیگر همچون گذشته بايد سجده شکر به درگاه خدای متعال گذاشت و از اعماق جان حمد و سپاس بی ‌حد و حصر الهی را به ‌جا آورد كه به مردم مؤمن، بصير و فهيم ايران اسلامی و استان سیستان و بلوچستان توفيق عنايت فرمود تا در امتحان شكوه حضور انتخابات سربلند شوند.

بدون شک در کارزار انتخابات هر فرد و جریان که رأی آورده و پیروز شود، برنده واقعی مردم حماسه‌ساز ایران هستند که با حضور خود جوابی محکم و دندان‌شکن بر دشمنان و بد خواهان ایران اسلامی دادند.

حضور پر شور مردم در عرصه انتخابات، عاملی برای تقویت بیش از پیش انقلاب اسلامی خواهد شد و موجب مسرت و شادی دوستان نظام و انقلاب در داخل و خارج از کشور می‌شود.

این‌جانبان در اين راستا در ابتدا از مردم سلحشور و همیشه در صحنه استان و در مرحله دوم از تمام دست‌اندركاران انتخابات به‌ويژه اعضای هيئت‌های اجرايی، نظارت، بازرسان، عوامل زحمت‌كش نظامی، انتظامی، امنيتی و اصحاب رسانه تشكر می‌کنیم.

امید است در سایه الطاف الهی، و تأسی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره در مسیر تعالی، پیشرفت و تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز و مستدام باشید.

مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان

احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان

انتهای پیام
captcha