کاهش 47 درصدی تردد در جاده‌های سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3888185
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

کاهش 47 درصدی تردد در جاده‌های سیستان‌وبلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای سیستان‌وبلوچستان گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تا روز گذشته، در مجموع یک میلیون و 354 هزار دستگاه خودرو در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان تردد کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 47 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

ایوب کرد، مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تا روز گذشته، در مجموع یک میلیون و 354 هزار دستگاه خودرو در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان تردد کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 47 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: همچنین بر اساس گزارش‌های رسیده از مرکز مدیریت راه‌ها، حجم ترددهای ورودی به استان در این بازه زمانی 41 درصد و ترددهای خروجی نیز 50 درصد کاهش داشته است.

وی بیان کرد: این آمارها نشان می‌دهد که هموطنان ما تا حدی به توصیه‌ها عمل کرده و ترددها را کم کرده‌اند، با این‌حال امیدواریم هرچه بیشتر به شعار «در خانه بمانیم» عمل کنیم تا سلامت خود و همنوعان خود را به خطر نیندازیم.

کرد با اشاره به اینکه در حال حاضر 80 دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان اطلاعات مورد نیاز را ارسال می‌کنند، افزود: در این مدت، محورهای بمپور – ایرانشهر در مرکز استان، هیرمند – زابل در شمال استان و زاهدان – سه‌راهی دشتک به ترتیب بیشترین ترددها را در سطح استان داشته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه طرح ملی کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا از 8 فروردین‌ماه در استان اجرایی شده و سخت‌گیری‌ها در خصوص تردد مسافران افزایش یافته است، اظهار کرد: با اجرای این طرح، یقینا میزان ترددها به نحو چشمگیری کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha