همه‌پرسی ۱۲ فروردین، پایگاه مردمی نظام را تثبیت کرد
کد خبر: 3888348
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸

همه‌پرسی ۱۲ فروردین، پایگاه مردمی نظام را تثبیت کرد

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار در پیامی مشترک به‌مناسبت فرارسیدن 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی، این روز را گرامی داشته و بر اهمیت آن در تثبیت نظام تأکید کردند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در استان و احمدعلی موهبتی، استاندار در پیامی مشترک به‌مناسبت فرارسیدن 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی، این روز را گرامی داشته و بر اهمیت آن در تثبیت نظام تأکید کردند. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
« وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِين» (قصص، 5).
ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم.

یوم الله دوازده فروردین، تجلی اراده و قدرت خداوند متعال از مجرای سنت الهی «إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ» بود. روزی که مردم ایران، بساط طاغوت و عصیان و تاریکی را برچیدند و با رأی خود، نظام جمهوری اسلامی را برگزیدند.

ملت ایران با اعتصام به حبل الله و بی اعتنایی به وحدت شکنان و دوشادوش یکدیگر، نظام ٢۵٠٠ ساله شاهنشاهی را به دست خود به زیر کشیدند. چه بسا اگر این همدلی و وحدت میان گروه ها، اقوام و مذاهب حول محور انقلاب اسلامی شکل نمی گرفت، امروز انقلاب اسلامی در این جایگاه قرار نداشت.

پایگاه مردمی انقلاب اسلامی با همه‌پرسی دوازدهم فروردین تثبیت و سپس در مقاطع مختلف اعم از انتخابات‌ و راهپیمایی‌ها روز به روز تقویت شد. امید است که ملت غیور ایران در این مقطع سرنوشت‌ساز نیز با استعانت به خداوند متعال و صبر و مجاهدت، رهنمود رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر «جهش تولید» را به مرحله تحقق نزدیک کنند.

مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ برای تثبیت شعار و هدف اصلی خود مبنی بر «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» در روز ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ با شرکت در یک همه پرسی عمومی به استقرار نظام و حکومت جمهوری اسلامی در ایران رأی آری دادند.

محامی و موهبتی با گرامی‌داشت یوم‌الله دوازدهم فروردین و تاکید بر خدمت مجاهدانه مسئولان و حمایت و همکاری مردم عزیز ایران بویژه استان سیستان و بلوچستان، سالی پر از خیر و برکت و سربلندی را برای ملت قهرمان و نظام جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسالت کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha