کمک ۳ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به نیازمندان ایلامی
کد خبر: 3891639
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱

کمک ۳ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به نیازمندان ایلامی

مدیرکل کمیته امداد ایلام با اشاره به کمک ۳ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به نیازمندان ایلامی، گفت: بنیاد مستضعفان با هدف کمک به نیازمندان ایلامی در مواجهه با بیماری کرونا به کمک کمیته امداد می‌آید.

کمک ۳ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به نیازمندان ایلامی

به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، قنبر موسی‌نژاد، مدیر کل کمیته امداد استان امروز، 26 فروردین‌ماه، اظهار کرد: به‌زودی مبلغ 3 میلیارد تومان اعتبار و کمک نقدی از طرف بنیاد مستضعفان در اختیار کمیته امداد این استان قرار می‌گیرد.

وی افزود: این میزان کمک در پی رایزنی‌های صورت گرفته با  فتاح، رئیس  بنیاد مستضعفان در روزهای گذشته و به‌دنبال آن مکاتبه استاندار ایلام با وی به این استان اختصاص یافته است.

موسی‌نژاد هدف عمده از اختصاص این میزان اعتبار را تقویت بنیه مالی خانواده‌های نیازمند در مقابله با ویروس کرونا و محرومیت‌زدایی از استان ایلام دانست و گفت: این اعتبار همچنین در زمینه‌های تقویت معیشت نیازمندان در مناطق با ضریب محرومیت بالا، کمک به خانواده‌های مددجو در راستای مبارزه با بیماری کرونا، کمک به بیماران نیازمند صعب‌العلاج و برخی کمک‌های دیگر به محرومان این استان هزینه خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد ایلام همچنین از سفر احتمالی فتاح به این استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این سفر احتمالی به‌منظور بازدید وی از برخی مناطق محروم خواهد بود و کمیته امداد از وی برای این سفر رسماً دعوت کرده است.

وی با تشکر از توجه ویژه رئیس بنیاد مستضعفان و همچنین استاندار ایلام به خاطر توجه ویژه به نیازمندان این استان و موضوع محرومیت‌زدایی از ایلام، بیان کرد: مشارکت بنیاد مستضعفان در دستگیری از نیازمندان می‌تواند تغییرات عمده‌ای در سطح زندگی و معیشت مددجویان و نیازمندان به‌دنبال داشته باشد.

انتهای پیام
captcha