رمز موفقیت روابط عمومی، دانش و خلاقیت است
کد خبر: 3898880
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷

رمز موفقیت روابط عمومی، دانش و خلاقیت است

معاون سیاسی – اجتماعی استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: آنچه که در روابط عمومی ضامن موفقیت محسوب می‌شود هنر، دانش و خلاقیت فعالان این عرصه است؛ روابط‌ عمومی بدون دانش و تخصص نمی‌تواند کارهای خلاقانه انجام دهد لذا روابط‌ عمومی در صورتی موفق است که دارای دانش، سلیقه، خلاقیت و ابتکار باشد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، علی زینی‌وند، معاون سیاسی – اجتماعی استاندار، صبح امروز پنجشنبه 25 اردیبهشت‌ماه در نشست مشترک شورای اطلاع‌رسانی و شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان که در آستانه فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز «ارتباطات و ‌روابط‌ عمومی» برگزار شد، گفت: مدیران روابط‌ عمومی باید با گفتمان‌سازی، تولید محتوا و تصویرسازی مثبت، چهره واقعی استان را معرفی کنند.

وی افزود: در بعضی مواقع مطالبی توسط شخصیت‌های شناخته شده مانند هنرمندان و ورزشکاران از روی ناآگاهی به مسایل سیستان و بلوچستان منتشر می‌شود که انتظار داریم روابط‌ عمومی‌ها و رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی صحیح از تاثیرگذاری منفی این موضوعات بر فضای استان جلوگیری کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به اهمیت نقش روابط‌ عمومی در سازمان‌ها بیان کرد: اگر مدیر سازمان به روابط ‌عمومی توجه نکند این مدیر اهمیت اطلاع‌رسانی و انعکاس اقدامات را درک نکرده و مدیریت وی با چالش روبروست، لذا روابط‌ عمومی‌ها باید به صورت مستقل توسط اداره‌کل روابط‌ عمومی استانداری ‌و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مورد ارزیابی قرار گیرند و مشکلات و نقاط ضعف و قوت آن‌ها شناخته شود.

وی ادامه داد: آنچه که در روابط عمومی ضامن موفقیت محسوب می‌شود هنر، دانش و خلاقیت فعالان این عرصه است؛ روابط‌ عمومی بدون دانش و تخصص نمی‌تواند کارهای خلاقانه انجام دهد لذا روابط‌ عمومی در صورتی موفق است که دارای دانش، سلیقه، خلاقیت و ابتکار باشد.

زینی‌وند اظهار کرد: افرادی که در حوزه روابط‌ عمومی کار می‌کنند باید ذاتا به کار روابط عمومی علاقه‌مند باشند چراکه کار روابط عمومی کاری تمام وقت است و زمان و ابزار مشخص اداری برای این کار تعریف نشده و نباید آن را به عنوان کاری در چارچوب وقت اداری تعریف کرد.

وی با اشاره به نقش شورای اطلاع رسانی گفت: شورای اطلاع رسانی بعد از حدود یک قرن کار دیوان‌سالاری با تصویب دولت و ابلاغ ساختار، قوام گرفته است که زمینه‌ تقویت روابط عمومی‌ها را فراهم خواهد کرد و روابط عمومی‌ها با دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌های شورای اطلاع‌رسانی جایگاه خودشان را به دست خواهند آورد.

معاون سیاسی – اجتماعی استاندار اظهار کرد: باید دغدغه‌های عرصه روابط عمومی به مرکز منعکس شود تا جایگاه روابط عمومی‌ها به لحاظ اداری نیز تقویت شود.

انتهای پیام
captcha