اقدام تروریستی گروهک جیش‌العدل در کورین زاهدان
کد خبر: 3907723
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲

اقدام تروریستی گروهک جیش‌العدل در کورین زاهدان

بامداد امروز، ۱۰ تیرماه انفجاری در نزدیکی روستای گلوگاه بخش کورین زاهدان رخ داد که گروهک تروریستی جیش‌العدل ضمن بر عهده گرفتن این عملیات تروریستی، مدعی شد یک مقام نظامی به همراه راننده وی را به شهادت رسانده است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، بامداد امروز، سه‌شنبه 10 تیرماه انفجاری در نزدیکی روستای گلوگاه بخش کورین زاهدان رخ داد که گروهک تروریستی جیش‌العدل ضمن بر عهده گرفتن این عملیات تروریستی، مدعی شد یک مقام نظامی به همراه راننده وی را به شهادت رسانده است.

گروه تروریستی جيش‌العدل که مسئولیت این اقدام جنایتکارانه را به عهده گرفته، مدعی شده است که در این عملیات تروریستی، مجتبی میرشکار، فرمانده بسیج کورین را به شهادت رسانده و سه خودرو را نیز منهدم کرده است.

با این‌حال فداحسین مالکی، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، این ادعای تروریست‌ها را تکذیب کرده و گفت: این حادثه تلفات جانی نداشته و سرهنگ میرشکار، فرمانده بسیج کورین فقط جراحت مختصری دیده است.

وی تصریح کرد: این عملیات تروریستی که در نزدیکی روستای گلوگاه رخ داده، در واقع بمب کنار جاده‌ای بوده که یکی از آن‌ها توسط پاسداران کشف و خنثی شده، اما یکی دیگر منفجر شد.

گروهک تروریستی موسوم به جیش‌العدل، از سال 1391 و بعد از نابودی گروهک معاند جندالله، با سازمان‌دهی تشکیلاتی‌تر برخی از اعضای آن، شروع به فعالیت و اعلام موجودی کرد. حمله به سپاه و ترور پاسداران انقلاب و ربودن و به شهادت رساندن جمعی از مرزبانان کشور از جمله جنایات این گروهک در استان است.

انتهای پیام
captcha