ثبت‌نام دوره‌های مجازی کانون پرورش فکری تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد
کد خبر: 3907864
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
در سطح استان سیستان‌وبلوچستان؛

ثبت‌نام دوره‌های مجازی کانون پرورش فکری تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان‌وبلوچستان گفت: ثبت‌نام دوره‌های مجازی که به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود، از ۵ تیرماه آغاز شده و تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد، به این ترتیب، کودکان و نوجوانان روستا‌های دورافتاده استان نیز می‌توانند تنها با کمک یک دستگاه گوشی یا رایانه، از آموزش‌های مجازی بهره‌مند شوند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، معصومه هادی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان امروز، سه‌شنبه 10 تیرماه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه استان گفت: به‌دنبال شیوع ویروس کرونا که منجر به تعطیلی مدارس شد، تمامی مراکز کانون پرورش فکری نیز به‌منظور حفظ سلامتی کودکان و نوجوانان، تعطیل شد، اما فعالیت‌ها متوقف نشد و به‌صورت مجازی ادامه یافت.

وی ادامه داد: وضعیت کرونایی فعلی سبب شد تا فعالیت‌های کانون در فضای مجازی گسترده‌تر شود، به طوری که در حال حاضر بیش از 140 گروه توسط مراکز کانون استان در شبکه‌های اجتماعی فعال بوده و به آموزش جامعه هدف مشغول هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بیان کرد: ثبت‌نام دوره‌های مجازی که به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود، از 5 تیرماه آغاز شده و تا 15 تیرماه ادامه دارد، به این ترتیب، کودکان و نوجوانان روستاهای دورافتاده استان نیز می‌توانند تنها با کمک یک دستگاه گوشی یا رایانه، از آموزش‌های مجازی بهره‌مند شوند.

وی افزود: با وجود اینکه به تمامی مراکز در سطح کشور مجوز برگزاری دوره‌های حضوری داده شده است، با این‌حال به دلیل آن‌که وضعیت شیوع کرونا در استان بسیار نگران‌کننده است، فعلاً صلاح ندیدیم که کلاس‌ها به‌صورت حضوری برگزار شود، اما چنانچه تا 20 تیرماه، این اوضاع بهبود پیدا کرد، ثبت‌نام دوره‌های حضوری نیز آغاز خواهد شد.

هادی اظهار کرد: فعالیت‌های تابستانی سامانه آنلاین کانون شامل انواع دوره‌های فرهنگی، ادبی، هنری و مهارت‌های زندگی است و علاقه‌مندان می‌توانند تا 15 تیرماه با مراجعه به نشانی kpf.ir خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی گفت: کانون زبان ایران نیز از جمله مراکزی است که ذیل کانون پرورش فکری فعالیت می‌کند، با این‌حال سابقه دیرینه‌تری دارد، به طوری که بیش از 90 سال قدمت داشته و برند آن در سازمان بین‌المللی یونسکو نیز ثبت شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دوره‌های آموزش زبان نیز به‌صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود، اضافه کرد: از آنجایی که منابع آموزش زبان کانون، چاپ خود کانون و مطابق با آخرین استانداردهاست، کاملاً متناسب با فرهنگ کشورمان تدوین شده و خانواده‌ها در این خصوص هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند.

انتهای پیام
captcha