۱۷ سری جهیزیه در ایرانشهر توزیع شد
کد خبر: 3908504
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸

۱۷ سری جهیزیه در ایرانشهر توزیع شد

جانشین فرمانده سپاه ایرانشهر گفت: طی روز گذشته و امروز، ۱۷ سری جهیزیه به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال به‌مناسبت گرامیداشت میلاد امام رضا(ع) بین نوعروسان این شهرستان توزیع شد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌ نقل از روابط عمومی سپاه سلمان، هاشم جهانتیغ، جانشین فرمانده سپاه ایرانشهر گفت: طی روز گذشته و امروز، ۱۷ سری جهیزیه به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال به‌مناسبت گرامیداشت میلاد امام رضا(ع) بین نوعروسان این شهرستان توزیع شد.

وی ارزش هر سری جهیزیه را ۴۵ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این جهیزیه‌ها شامل فرش، اجاق گاز، کولر آبی، یخچال و سرویس آشپزخانه است که با همکاری مؤسسه خیریه «آبشار عاطفه‌ها» و در راستای ازدواج آسان بین نوعروسان نیازمند توزیع شد.

جانشین فرمانده سپاه ایرانشهر بیان کرد: تلاش برای خدمات‌رسانی به افراد نیازمند از دغدغه‌های مهمی است که در دستور کار سپاه است و امیدواریم خیران همچون گذشته یاری‌رسان نیازمندان باشند.

وی با بیان اینکه ازدواج، سنتی الهی، آسمانی و ارزشمند است که مایه آرامش و اطمینان فرد، تحکیم بنیان خانواده، ثبات و امنیت اجتماع می‌شود، اظهار کرد: باید همه مسئولان و متولیان زمینه ازدواج آسان و به هنگام جوانان را فراهم کنند.

جهانتیغ گفت: مشارکت سپاه در اجرای پروژه‌های مختلف مردم‌یاری، نشان از تعهد نیروهای خدمتگزار در این مجموعه انقلابی برای رفع مشکلات مردم در مناطق محروم دارد.

انتهای پیام
captcha