فعالیت 32 مرکز نیکوکاری در فردیس
کد خبر: 3921915
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

فعالیت 32 مرکز نیکوکاری در فردیس

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) فردیس گفت: در حال حاضر ۳۲ مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان فعالیت دارند که تلاش می‌کنیم این تعداد تا پایان امسال به ۴۰ مرکز برسد.

فعالیت 32 مرکز نیکوکاری در فردیس

حسین باریکانی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) فردیس در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: 6هزار بسته معیشی توسط مراکز نیکوکاری شهرستان فردیس طی دو مرحله بین نیازمندان سطح شهرستان توزیع می شود که امروز در اولین مرحله سه هزار بسته و در پایان ماه صفر نیز سه هزار بسته دیگر توزیع خواهد شد.
وی ارزش هر بسته را به صورت میانگین ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: برنج، روغن، رب، ماکارونی و سایر مایحتاج پرمصرف، اقلام موجود در هر بسته معیشتی است که توسط مراکز نیکوکاری جمع آوری و بین نیازمندان هر محله توزیع می‌شود.
مدیر کمیته امداد فردیس با تاکید بر اهمیت نقش مراکز نیکوکاری در شناسایی نیازمندان و محرومان جامعه و کمک به رفع مشکلات آنها و جذب مشارکت خیرین در محلات، یادآور شد: هر مرکز نیکوکاری یک کمیته امداد کوچک است که تلاش می‌کنیم خدمات کمیته امداد را از طریق مراکز نیکوکاری به جامعه هدف ارائه کنیم.
این مسئول با بیان اینکه مراکز نیکوکاری در فردیس به صورت تخصصی و محله محور فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۲ مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان فعالیت دارند که تلاش می‌کنیم این تعداد تا پایان امسال به ۴۰ مرکز برسد.
باریکانی توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری، شناسایی نیازمندان واقعی محله‌ها، شناسایی خیران، افزایش اعتماد نیکوکاران و پیوند توانمندی‌های خیرین با نیازهای محرومان ازجمله اهداف و کارکردهای راه‌اندازی مراکز نیکوکاری است، گفت: تقویت مراکز نیکوکاری در محلات و معرفی این مراکز به نیازمندان و ارتباط موثر با خیران در جهت بهره گیری از ظرفیت های خیرین از جمله اولویت‌های کمیته امداد شهرستان فردیس است.

انتهای پیام
captcha