عملکرد جزیره‌ای نهادها مانع تحقق اهداف می‌شود
کد خبر: 3925694
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان:

عملکرد جزیره‌ای نهادها مانع تحقق اهداف می‌شود

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: نهادهای مختلف باید با یکدیگر تعامل و هم‌افزایی داشته باشند؛ عملکرد جزیره‌ای مانع بزرگی بر سر راه تحقق اهداف است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌ نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت‌الاسلام مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در استان امروز، یکشنبه، 6 مهرماه در نشست با حجت‌الاسلام مصطفی جلالی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: باید تلاش کرد تا حرف‌ها و ایده‌ها در عمل پیاده‌سازی شود؛ باید به‌دنبال آغاز کار باشیم و این که پس از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، تازه به‌دنبال شناخت ظرفیت‌ها هستیم خیلی دیر است و زمان زیادی را از دست داده‌ایم.

وی ادامه داد: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا حداکثر بهره‌وری و خروجی مناسب از سفرهای استانی حاصل شود، بطوری که هر سفر، یک نتیجه پربار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان با طرح این سؤال که آیا موفق به انجام کار شایسته و بهره‌وری مناسب شده‌ایم یا خیر، بیان کرد: نیاز به ارزیابی عملکرد خود داریم و برای این‌ کار باید ببینیم بین حضور و عدم حضور ما چه تفاوتی است و چه تأثیری در سطح جامعه دارد.

امام جمعه زاهدان اضافه کرد: انجام چند کار مهم و محوری به‌صورت نتیجه‌بخش و صحیح بسیار بهتر از ورود به کارهای مختلف و پیشبرد اندک آن‌ها با بهره‌وری پایین است.

محامی با تأکید بر لزوم تجمیع امور در حوزه تبلیغات اسلامی، استفاده از تجربه گذشتگان و کارهایی که در قبل صورت گرفته را مفید و کارآمد دانست و اظهار کرد: سازمان‌ها و نهادهای مختلف نباید به‌دنبال عملکرد جزیره‌ای باشند و نیاز است تا با تعامل و استفاده از ظرفیت‌های موجود به‌دنبال بهبود عملکرد باشند.

انتهای پیام
captcha