همکاری خوب مردم سیستان‌وبلوچستان در اجرای محدودیت‌های مقابله با کرونا
کد خبر: 3938140
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹

همکاری خوب مردم سیستان‌وبلوچستان در اجرای محدودیت‌های مقابله با کرونا

معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان‌وبلوچستان، همکاری مردم و اصناف در اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند مقابله با کرونا را خوب ارزیابی کرد و خواستار تداوم این همکاری با دستگاه‌های متولی در اجرای طرح شد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد هادی مرعشی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان‌وبلوچستان گفت: مردم استان و اصناف در اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند مقابله با کرونا تاکنون همکاری خوبی داشته‌اند و ادامه و تداوم این طرح نیز همچنان مستلزم همکاری مردم است.

وی افزود: درخواست ویژه ما از همه اقشار این است که برای کمک به سلامتی خودشان و ریشه‌کن شدن ویروس کرونا به ادامه اجرای طرح و عملیاتی کردن پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان کمک کنند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری استان سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: مصوبات ستاد ملی کرونا به ریاست رئیس جمهور در تاریخ هشتم آذرماه به همه دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شده و حضور نیروها در دستگاه‌های اجرایی نیز بر اساس همان سه وضعیت قرمز، نارنجی و زرد خواهد بود و تا بهتر شدن وضعیت، تغییری به‌وجود نخواهد آمد.

وی گفت: در خصوص معذوریت‌ها و ملاحظات اداری نیز بنا بر آنچه مدیر دستگاه تصمیم می‌گیرد، اما در چارچوب همین سه وضعیت عمل شود. هیچ دستگاه اداری در سطح استان نباید خارج از چارچوب مصوبات ستاد ملی و همچنین ستاد استانی عمل کند و قطعاً تخلف محسوب می‌شود.

مرعشی اظهار کرد: مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در حد مصوبات شورای عالی امنیت ملی بوده و لازم الاجراست.

انتهای پیام
captcha