توزیع 14000 سبد کالا در همدان با اجرای طرح شهید سلیمانی
کد خبر: 3940472
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
از محل درآمد موقوفات؛

توزیع 14000 سبد کالا در همدان با اجرای طرح شهید سلیمانی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان از توزیع 14 هزار و 180 سبد کالا در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی در این استان خبر داد.

اجرای طرح شهید سلیمانی در همدان با توزیع 14000سبد کالاحجت‌الاسلام رضا حاجی زین‌العابدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از توزیع 14 هزار و 180 سبد کالا از محل موقوفات این استان در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری طرح شهید سلیمانی در همدان، افزود: از محل موقوفات استان یک میلیارد و 800 میلیون تومان برای اجرای این طرح هزینه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان یادآور شد: توزیع هزار سبد کالا میان نیازمندان به ارزش 400 میلیون تومان، ذبح 14 گوسفند و توزیع 430 کیلو گوشت گرم و 400 لیتر آب‌میوه خالص برای کادر درمان از جمله اقدامات طرح شهید سلیمانی در شهرستان همدان بوده است.

وی ادامه داد: در سایر شهرستان‌ها نیز 500 لیتر مواد ضدعفونی‌کننده، توزیع 10 هزار ماسک، هزار پرس غذای گرم و تجلیل از 130 جهادگر سلامت در قالب این طرح انجام ‌شده است.

زین‌العابدینی اظهار کرد: اداره‌کل اوقاف استان همدان مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و فرمانداری‌ها را در شهرستان‌های مختلف تحت پوشش خود قرار داده و از محل موقوفات ماسک، مواد ضدعفونی کننده و سایر وسایل مورد نیاز برای پیشگیری از بیماری کرونا را تهیه و در اختیار این ارگان‌ها قرار می‌دهد.

انتهای پیام
captcha