اعطای بیش از ۱ میلیارد تومان اجاره‌بها به مددجویان همدانی
کد خبر: 3946356
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵

اعطای بیش از ۱ میلیارد تومان اجاره‌بها به مددجویان همدانی

قائم‌مقام کمیته امداد استان همدان از پرداخت مبلغ 1 میلیارد و 700 میلیون تومان کمک‌هزینه اجاره به 2700 مستأجر نیازمند خبر داد.

اعطای بیش از ۱ میلیارد تومان اجاره‌بها به مددجویان همدانیقاسم یارمحمدی، قائم‌مقام کمیته امداد استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون کمیته امداد امام خمینی (ره) یک میلیارد و 700 میلیون تومان کمک‌هزینه اجاره به 2700 مستأجر نیازمند و 7 میلیارد و 750 میلیون تومان وام ودیعه مسکن به 650 مستأجر نیازمند ارائه کرده است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد به‌عنوان یک‌ نهاد برخاسته از انقلاب خدمات ارزشمندی به محرومان ارائه می‌کند، گفت: ارائه خدمات مسکن به محرومان، مکمل مهمی برای توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت است.

یارمحمدی تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود در جامعه و فشار مضاعف واردشده به زندگی اقشار ضعیف به‌ویژه بروز مشکلات فراوان درزمینهٔ پرداخت رهن و اجاره مسکن، این نهاد در 9 ماهه امسال 1 میلیارد و 700 میلیون تومان کمک‌هزینه اجاره به 2700 مستأجر نیازمند پرداخت کرده است.

وی بابیان اینکه 7 میلیارد و 750 میلیون تومان نیز وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن به 650 مستأجر نیازمند ارائه‌شده است، ادامه داد: کمیته امداد هرساله به‌صورت بلاعوض و یا در قالب وام‌های قرض‌الحسنه به این خانواده‌ها کمک‌هایی را تقدیم می‌کند که امیدوار هستیم نیکوکاران عزیز همانند گذشته یاری گر این نهاد در تأمین هزینه‌های مسکن نیازمندان باشند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان ارائه خدمات مسکن را امری جدی و اساسی در کمیته امداد عنوان کرد و گفت: این نهاد همواره تلاش نموده تا از تمام ظرفیت‌ها برای رفع این نیاز مددجویان استفاده کند.

انتهای پیام
captcha