برگزاری برنامه‌های مختلف با محوریت دهه فجر در اردبیل؛ از افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب تا برگزاری نشست روشنگری
کد خبر: 3951874
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳

برگزاری برنامه‌های مختلف با محوریت دهه فجر در اردبیل؛ از افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب تا برگزاری نشست روشنگری

به‌مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، برنامه‌های مختلفی با محوریت ایام‌الله مبارک دهه فجر و روز ولادت حضرت زهرا(س)، در سطح استان برگزار شد.

برگزاری برنامه‌های مختلف با محوریت دهه فجر در اردبیل؛ از افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب تا برگزاری نشست روشنگریبه گزارش ایکنا از اردبیل، برنامه‌های مختلفی با محوریت ایام‌الله مبارک دهه فجر و روز ولادت حضرت زهرا(س) در سطح استان برگزار شد که می‌توان به برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب تا برگزاری ده‌ها برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی اشاره کرد.

نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در اردبیل افتتاح شد

با همکاری شهرداری، شورای شهر و موسسه مردم نهاد چهارصد و ششمین نمایشگاه دستاورد‌های حسین رحمتی با عنوان دستاورد‌های انقلاب اسلامی در خانه جوان استان اردبیل افتتاح شد.

سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به لزوم تقویت فرهنگ و هنر برای توسعه زیرساخت‌ها گفت: نیاز است در این زمینه برای معرفی فرهنگ و هنر انقلاب اقدامات خوبی انجام یابد تا بتوانیم در دستیابی به زیرساخت‌های فرهنگی انقلاب آن طور که باید گام برداریم.

وی اظهار کرد: همکاری سمن‌ها در راستای توسعه فرهنگ و هنر نقش اساسی دارد و در این زمینه به دنبال تحقق برنامه‌های خود در راستای برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب هستیم که آثار مختلفی به همین منظور به تصویر کشیده شده است و تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آمده است.

انوشیروانی ادامه داد: حمایت مسئولان از هنرمندان یک اولویت اساسی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی است و در این زمینه درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های اساسی در این زمینه گام برداشته و مشکلات و موانع موجود را برای توسعه این برنامه‌ها مبنای کار قرار دهیم.

نشست روشنگری و بصیرت در شهرستان گرمی برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر نشست روشنگری و بصیرتی با همکاری کانون بسیج ورزشکاران برگزار شد و در این نشست یاد و خاطره شهدای والامقام گرامی داشته شد.

حجت‌الاسلام قلیان در مورد شناخت صحیح سیاسی نیز گفت: داشتن بصیرت جزو تأکیدات مقام معظم رهبری که منجر به پیورزی انقلاب اسلامی شده که در این زمینه نقش بسزایی دارد و امیدواریم در این زمینه می‌توانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی بیان کرد: ورزشکاران باید با دانش سیاسی و بصیرت برای پشتیبانی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی گام برداشته و باعث افتخار کشور باشند.

نهضت روشنگری در خلخال برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر نشست بصیرتی و نهضت روشنگری و بصیرت‌افزایی برگزار شد و رئیس اداره ورزش و جوانان در این نشست نسبت به پاسداشت ارزش‌های انقلاب و جان فشانی‌های شهدا و برگزاری هر چه با شکوهتر ایام الله دهه فجر تاکید کرد.

در این نشست مسئول بسیج ورزشکاران نسبت به روشنگری و تبیین انقلاب و اسلام اشاره و از هیات‌های ورزشی در خصوص انتقال دستاورد‌های انقلاب به نسل جدید تاکید کرد.

برگزاری مسابقات کتابخوانی یار انقلاب در اردبیل

مهران محمدی، مسئول انتشارات جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل از برگزاری مسابقات کتابخوانی یار انقلاب در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزاری مسابقات کتابخوانی یار انقلاب در اردبیل در دستور کار قرار گرفته که هدف اصلی ما برنامه‌های ترویجی و توسعه کتابخوانی است.

وی بیان کرد: پاسخگویی مجازی به سوالات کتاب رفیق خوشبخت ما با محوریت بررسی شخصیت جهادی و خشتگی ناپذیر شهید سلیمانی در دستور کار است که به همین منظور تخفیف برای چاپ کتاب نیز در نظر گرفته شده و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

محمدی تصریح کرد: چاپ آثار این کتاب از ۱۲ الی ۲۲ بهمن با ۲۰ درصد تخفیف انجام می‌شود که تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آمده است.

انتهای پیام
captcha