اوقاف کرمانشاه به «پویش کفش» پیوست
کد خبر: 3958622
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶

اوقاف کرمانشاه به «پویش کفش» پیوست

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از پیوستن این اداره به «پویش کفش» خبر داد و گفت: این پویش در آستانه سال نو با هدف توزیع کفش بین نیازمندان استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از پیوستن این اداره به «پویش کفش» خبر داد و اظهار کرد: این پویش در آستانه سال نو با هدف توزیع کفش بین اقشار نیازمند استان توسط استانداری و با همکاری دستگاه‌ها و ادارات استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اختصاص ۳۰۰۰ جفت کفش توسط اداره‌کل اوقاف در راستای اجرای این پویش در استان، گفت: اداره‌کل اوقاف کرمانشاه به‌منظور کمک به نیازمندان و ارائه خدمات بیشتر به اقشار مختلف به‌دنبال تجمیع ظرفیت‌های خیریه در سراسر استان است.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه درادامه به اجرای طرح «تبرکات مهدوی» و بومی کردن این طرح در استان اشاره کرد و افزود: برای کمک به نیازمندان و افراد بی‌بضاعت در استان اداره‌کل اوقاف کرمانشاه وارد عمل شده و از ظرفیت‌های وقف در استان بهره می‌گیرد.

حجت‌الاسلام صالحی در پایان تصریح کرد: با اجرای طرح تبرکات مهدوی به‌دنبال ایجاد بستر مناسب برای مشارکت و بسیج عمومی و مردمی برای خدمت‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر و کم‌برخوردار در استان هستیم.

انتهای پیام
captcha