زمینه حضور پرشور و توأم با شعور مردم در انتخابات فراهم شود
کد خبر: 3959494
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲

زمینه حضور پرشور و توأم با شعور مردم در انتخابات فراهم شود

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با تأکید بر اینکه در آستانه انتخابات سرنوشت‌سازی هستیم گفت: باید با تمام توان مسیر آگاه‌سازی و روشنگری مردم را در زمینه حضور پرشور و توأم با شعور در عرصه انتخابات فراهم کنیم.

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، حجت‌‌الاسلام سعید عسکری، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور دیروز، 23 اسفندماه در جمع اعضای شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی در سنندج، اظهار کرد: هرکس در زندگی سیره و روش پیامبر اسلام را الگوی خود قرار داده در دنیا و آخرت به سعادتمندی رسیده است.

وی از سیره و روش پیامبر اسلام به عنوان بهترین الگو برای هر انسانی نام برد و افزود: ما پیروان پیامبر خاتم باید روش و سیره زندگی ایشان را در تمام زوایای زندگی خود جاری و ساری کنیم.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور توکل بر خدا در تمام زوایای زندگی را از شاخصه‌های رفتاری پیامبر خدا دانست و بیان کرد: متوکلان تمام امور را وابسته به یک قدرت می‌دانند و آن خداوند است و معتقدند تمام علل و اسباب مقهور قدرت الهی و تحت اراده او عمل می‌کنند و این خود مرتبه‌ای از مراتب توحید است.

وی ادامه داد: توکل معنای خاص خود را دارد، انسان باید تلاش و کوشش کند و همه جوانب زندگی خود را بسنجد و در راه هدفش قدم بردارد و بعد هم برای رسیدن به نتیجه مطلوب به خدا توکل کند. اینکه انسان در خانه بیکار بنشیند و حتی تمام وقت خود را به نماز خواندن و تسبیحات معطوف کند، این توکل نیست. درس توکل برای جوانان و نوجوانان که آینده‌سازان فردای ایران اسلامی هستند، بسیار ضروری است و آنچه در باب توکل بیشتر اثرگذار است، اعتماد، اطمینان قلبی به خود توکل است.

حجت‌الاسلام عسکری با بیان اینکه ما در 42 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی در خیلی اوقات با هجمه‌های گسترده‌ای از سوی دشمنان مواجه بوده‌ایم، گفت: دشمنی دشمنان علیه نظام ما در برخی مقاطع به اوج خود رسید، اما رهبران این نظام از آنجا که اعتماد و توکل شان بر خداوند بوده است با نگاهی روشن به آینده انقلاب را از پیچ‌های سخت عبور دادند. تجربه و تاریخ از صدر اسلام تا کنون همواره نشان داده است توکل بر خداوند موجب تغییر صحنه به نفع انسان می‌شود.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به اینکه جوانی از نعمت‌هایی است که در روز قیامت در مورد نحوه صرف کردن آن از انسان سؤال خواهد شد، بیان کرد: جوانان ما باید قدر جوانی خود را بدانند و بهترین استفاده و بهره را از این نعمتی که در اختیار دارند، ببرند.

حجت‌الاسلام عسکری با تأکید بر اینکه در آستانه انتخابات سرنوشت‌سازی هستیم، گفت: دشمنان از ماه‌ها و سال‌های قبل تلاش کرده‌اند، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف تبلیغاتی و رسانه‌ای حضور مردم را در این عرصه سیاسی و سرنوشت‌ساز کمرنگ کنند. وظیفه همه در این موقعیت و شرایط کنونی دوچندان است و باید با تمام توان در مسیر آگاه‌سازی و روشنگری مردم زمینه حضور پرشور و توأم با شعور مردم را در عرصه انتخابات فراهم کنیم.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در پایان یادآور شد: امیدواریم با توکل بر خدا افقی را که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب برای ملت و کشور ترسیم کرده‌اند با تلاش جهادی اقشار جامعه دست یابیم.

انتهای پیام
captcha