تعامل میان نیروهای مسلح در اوج قرار دارد
کد خبر: 3970432
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷

تعامل میان نیروهای مسلح در اوج قرار دارد

رئیس هیئت دفاع شخصی نیروهای مسلح با بیان اینكه آموزش در این نیروها به قوت باقی است، گفت: در حال حاظر به برکت فرماندهی معظم کل قوا همکاری و تعامل بین نیروهای مسلح در اوج خود قرار دارد.

به گزارش ایكنا از فارس، طی مراسمی با حضور امیر فرماندهی ارشد نظامی آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد از محمدهادی فقیهی رئیس هیئت دفاع شخصی نیروهای مسلح استان فارس امروز، 19 اردیبهشت‌ماه تقدیر به عمل آمد.

محمدهادی فقیهی، رئیس هیئت دفاع شخصی نیروهای مسلح استان فارس، گفت: آموزش در نیروهای مسلح مثل قبل به قوت خود باقی است و در حال حاظر به برکت فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) همکاری و تعامل بین نیروهای مسلح در اوج خود قرار دارد.

در این مراسم سرتیپ ‌دوم ستاد ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد نیروهای ارتش در استان‌اهی فارس و كهگیلویه و بویراحمد از فعالیت و آموزش‌های کاربردی هیئت دفاع شخصی نیروهای مسلح استان فارس ابراز امیدواری کرد.

وی افزود: در دوره‌های آینده نیروی مخصوص از حداکثر پتانسیل هیئت دفاع شخصی استان در جهت ارتقاء سطح فنی و آمادگی نیروهای نظامی استفاده خواهند كرد.

یادآور می‌شود، امیر رضایی خود از اساتید برجسته رزمی و دفاع شخصی است که در این مراسم نیز از زحمات استاد محمدهادی فقیهی كه علاوه بر ریاست هیئت دفاع شخصی نیروهای مسلح استان فارس، از كاركنان زحمتكش پلیس مرودشت است، با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام
captcha