اجرای طرح «اطعام علوی» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3987183
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

اجرای طرح «اطعام علوی» در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: با هدف کمک به نیازمندان طرح اطعام علوی هم‌زمان با عید غدیر خم در کهگیلویه‌وبویراحمد اجرا می‌شود.

اجرای طرح «اطعام علوی» در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: به‌منظور اطعام نیازمندان هم‌زمان با عید سعید غدیر خم و دهه ولایت و امامت طرح اطعام علوی در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: به‌منظور زمینه‌سازی برای مشارکت خیران نیکوکار هم استانی درخصوص اطعام نیازمندان و مددجویان این نهاد، طرح اطعام علوی با توزیع غذای گرم و سبد‌های معیشتی میان خانواده‌های نیازمند در استان اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه عید غدیر فرصت مناسبی برای همکاری در دستگیری از نیازمندان و عمل به تفکر علوی در خصوص یتیمان و نیازمندان است، اضافه کرد: در این طرح با همکاری، مراکز نیکوکاری، خیران و مؤسسات خیریه، بسیج، سپاه و آستان قدس رضوی ۲۰ هزار پرس غذای گرم و ۱۰ هزار سبد معیشتی تهیه و بین نیازمندان در استان توزیع می‌شود.

مبشری بیان کرد: مردم خیر و نیکوکار هم استانی علاوه بر اهدای کمک‌های خود به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری*۸۸۷۷*۱*۰۷۴#، شماره کارت کمیته امداد استان ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۸۹۴۱ و یا مراجعه به سامانه emded.ir اهداء کنند.
وی از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت کرد تا با مشارکت در این امر خیر یاریگر نیازمندان باشند.

انتهای پیام
captcha