شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه در درگیری با اشرار مسلح
کد خبر: 3994626
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه در درگیری با اشرار مسلح

سرپرست فرماندهی مرزبانی استان کردستان از شهادت مرزبان ستوان سوم رشید سپهوند، از مرزبانان غیور نیروی انتظامی در هنگ مرزی بانه در درگیری با اشرار خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، سرهنگ محمدعارف سپهری، سرپرست فرماندهی مرزبانی استان کردستان اظهار کرد: در اجرای تشديد اقدامات کنترلی و انسداد نوار مرز و مبارزه با قاچاقچیان، مرزبانان هنگ مرزی بانه پوشش معابر و خلأهای مرزی را دستور کار قرار دادند.

وی افزود: شب گذشته مرزبانان نیروی انتظامی در حين کنترل و پايش نوار مرزی با کاروان قاچاقچيان مواجه شدند و بلافاصله با اخذ موضع مناسب، عرصه را بر متجاوزان و قاچاقچيان تنگ کردند و قاچاقچیان که خود را در محاصره دیدند با استفاده از تاریکی شب و پوشش کوهستانی منطقه به سمت خاک کشور مقابل فرار کردند.

سرپرست فرماندهی مرزبانی استان کردستان بیان کرد: در اين درگیری، ستوان سوم رشيد سپهوند، با رشادت و مقتدرانه در برابر قاچاقچيان ايستادگی کرد و مورد اصابت گلوله قرار گرفت، که با انتقال وی به بيمارستان صلاح الدين ايوبی بانه، تلاش کادر درمانی و پزشکی برای اين مرزبان غيور مؤثر واقع نشد و به دليل شدت جراحات وارده به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

وی ضمن تبريک و تسليت به خانواده این شهید والامقام و همرزمانش، یادآور شد: متجاوزان و قاچاقچيان بدانند سلحشوران مرزبانی استان کردستان با اقتدار از مرزها دفاع و با آنان مقابله می کنند و قطعا راه اين شهيدان بزرگوار و ديگر شهدا در دفاع از کشور و ارزش‌های نظام و انقلاب ادامه دارد.

گفتنی است، ستوانسوم شهید مرزبان رشید سپهوند، مجرد و ساکن استان لرستان می باشد.

انتهای پیام
captcha