مهمترین رویکرد مرکز نوآوری؛ تمرکز بر نوآوریهای نوین
کد خبر: 3995513
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

مهمترین رویکرد مرکز نوآوری؛ تمرکز بر نوآوریهای نوین

مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان اشتغال‌زایی، فعالیتهای اقتصادی، ایجاد خلاقیت کارهای اجتماعی گروهی و تمرکز به عنوان نوآوریهای نوین مهمترین هدف و رویکرد مرکز نوآوری برشمرد.

مهمترین رویکرد مرکز نوآوری؛ تمرکز بر نوآوریهای نوین

به گزارش ایکنا از سمنان، سید محمد تقی علوی، مدیر کل ورزش و جوانان استان امروز 15 شهریور در مراسم افتتاحیه مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی استان اقتصاد دانش‌بنیان و کار آفرین را از عوامل توسعه کشور دانست و افزود: در راستای سیاستهای وزارت ورزش و جوانان تفاهم‌نامه‌ای با جهاددانشگاهی با هدف به کارگیری جوانان و اقتصاد دانش بنیان منعقد شد.

وی با اشاره به اینکه استان دارای 241 هزار جوان است که 45 درصد از جمعیت استان را تشکیل داده و چهارمین استان کشور از نظر نیروی جوان است.

به گفته علوی، اشتغال‌زایی، فعالیتهای اقتصادی، ایجاد خلاقیت کارهای اجتماعی گروهی و تمرکز به عنوان نوآوریهای نوین مهمترین هدف و رویکرد مرکز نوآوری است.

سعید محمدیان،رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان نیز ضمن تقدیر از جهاددانشگاهی جهت راه‌اندازی این مرکز ابراز امیدواری کرد تا جوانان از این مرکز بهره‌برداری لازم با ارائه ایده را داشته و از ظرفیتها و پتانسیلهای خوب جهاد دانشگاهی استفاده نمایند.

انتهای پیام
captcha