اهدای ۲۵۰ کیلوگرم انگور در قالب طرح «شجره طیبه» در سلماس
کد خبر: 3996010
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴

اهدای ۲۵۰ کیلوگرم انگور در قالب طرح «شجره طیبه» در سلماس

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سلماس گفت: در قالب طرح «شجره طیبه» ۲۵۰ کیلوگرم انگور به نیازمندان تحت پوشش این کمیته در سلماس اهدا شد.

ارسالی| در قالب طرح «شجره طیبه» ۲۵۰ کیلوگرم انگور در سلماس اهدا شدمهدی خضرلو، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سلماس، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: چندین سال است که طرح «شجره طیبه» در این شهرستان اجرا می‌شود و در قالب آن باغداران میوه درختان خود را به نیازمندان تحت پوشش اهدا می‌کنند.

وی افزود: برای این منظور ابتدا با رضایت باغداران درختان اهدایی پلاک‌کوبی می‌شود و سپس به هنگام رسیدن محصول، بار این درختان برداشت و در میان مردم توزیع می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سلماس ادامه داد: در سال گذشته باغداران علاوه بر اهدای میوه‌های مختلف ۶۰ تن سیب در این شهرستان اهدا کردند. امسال نیز یک خیر ۲۵۰ کیلوگرم انگور در قالب طرح «شجره طیبه» به نیازمندان اهدا کرد که با احتساب کیلویی ۲۰ هزار تومان ارزش آنها حدودا برابر با پنج میلیون تومان می‌شود.

خضرلو در پایان بیان کرد: امسال چندین درخت گردو و سیب نیز در سلماس پلاک‌کوبی شده که به هنگام برداشت محصول در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha