توزیع هزار بسته معیشتی در طرح «شمیم حسینی» ملایر
کد خبر: 3996781
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴

توزیع هزار بسته معیشتی در طرح «شمیم حسینی» ملایر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از اجرای طرح شمیم حسینی در این شهرستان با توزیع یک هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند خبر داد.

اجرای طرح «شمیم حسینی» در ملایر با توزیع هزار بسته معیشتیپژمان جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با اشاره به اجرای طرح «شمیم حسینی» برای دومین سال در این شهرستان، اظهار کرد: این طرح در ماه محرم و صفر با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته نیز این طرح در ماه محرم و صفر انجام شد، افزود: در طرح امسال که از سوی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در حال اجراست تعداد یک هزار بسته معیشتی به همت مراکز افق در بقاع متبرکه و همچنین گروه‌های جهادی در بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده حاشیه شهر و مناطق محروم شهرستان توزیع خواهد شد.

جعفری با اشاره به اینکه برای هر بسته 500 هزار تومان هزینه شده است، گفت: هزینه این تعداد بسته معیشتی 500 میلیون تومان و از محل موقوفه شادروان سیف‌الدوله تأمین شده است.

وی یادآور شد: با این تعداد بسته از ابتدای کرونا 10 هزار و ۷۰۰ بسته سبد کالا از سوی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در قالب کمک‌های مؤمنانه و شمیم حسینی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha