استقرار ۵۶۰ پایگاه «شور عاطفه‌ها» در استان یزد
کد خبر: 3997824
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰

استقرار ۵۶۰ پایگاه «شور عاطفه‌ها» در استان یزد

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: ۵۶۰ پایگاه شور عاطفه‌ها هدا‌یای نقدی و غیرنقدی نیکوکاران را برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند دریافت می‌کنند.

استقرار 560 پایگاه «شور عاطفه‌ها» در استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، غلامرضا مشعل‌چی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به برگزاری رویداد ملی شور عاطفه‌ها هم‌زمان با سراسر کشور و با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» اظهار کرد:  560 پایگاه شور عاطفه‌ها کمیته امداد استان یزد از امروز، 24 شهریورماه به مدت سه روز هدا‌یای نقدی و غیرنقدی نیکوکاران را برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند دریافت می‌کنند.

وی افزود: 90 پایگاه ثابت و سیار در سطح شهر و مناطق روستایی، 200 مرکز نیکوکاری، 115 مسجد، 35 پایگاه بسیج و 120 مدرسه در سطح استان هدایای مردمی برای دانش آموزان نیازمند را جمع‌آوری می‌کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد ادامه داد: با کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان در قالب «شور عاطفه‌ها» مایحتاج تحصیلی هفت هزار دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد تهیه و در بین آن‌ها توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه تأکید این نهاد بیشتر بر اهدای کمک‌ها به‌صورت غیرحضوری است، تصریح کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ و همچنین کد دستوری# ۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه برای سهولت در پرداخت کمک‌ها در نظر گرفته ‌شده است، مردم خیراندیش استان می‌توانند از طریق سامانه چهاررقمی 1811 با این نهاد در ارتباط باشند.

هفتم مهرماه نیز مراسم نمادین شور عاطفه‌ها در یکی از مدارس منتخب شهرستان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha