مردم قم ۷۶ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند
کد خبر: 4001334
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴
طی 6ماهه اخیر؛

مردم قم ۷۶ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: با وجود مشکلات بسیار، مردم قم خیلی خوب در صحنه حضور دارند و در ۶ ماهه گذشته ۷۶ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش ایکنا از قم، اکبر میرشکار در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان قم، با ارایه گزارشی از عملکرد پنج ساله اخیر این نهاد و با اشاره به افزایش مراجعه محرومان به کمیته امداد قم اظهار کرد: در ۶ ماهه گذشته بیش از ۲۷ هزار تَن مراجعه داشتیم که در حد توان، مشکل بیشتر آن‌ها را رفع کردیم.

وی گفت: تلاش ما در کمیته امداد استان، گسترش نگاه و روحیه جهادی در میان کارکنان کمیته امداد است و با گزارش مستمر از عملکردمان در استان اعتماد اقشار گوناگون مردم را جلب کردیم و ثمره این اعتماد این است که درآمدهای عمومی کمیته امداد از ۱۹ میلیاردتومان در سال ۱۳۹۵ به ۱۳۰ میلیاردتومان در سال ۱۴۰۰ رسیده است.

وی افزود: در موضوع تحول کارهای بسیار خوبی صورت گرفت که از آن جمله راه‌اندازی اداره‌ای در کمیته امداد با حضور ۴۰ کارمند خانم و حتی راننده خانم است که این اداره وظیفه رسیدگی به زنان زیر ۵۰ سال مددجو را بر عهده دارد.

میرشکار ادامه داد: عدم ارتباط خانواده‌های مددجو با مردان برای جلوگیری از خطرات و لغزش‌های احتمالی، هدف تشکیل این اداره بود که این کار به توصیه علما و مراجع معظم تقلید قم به لطف خدا در این استان صورت گرفت و بسیار هم موفق بوده است.

انتهای پیام
captcha