امدادرسانی هلال احمر به ۱۷۰۰ خانواده اردبیلی
کد خبر: 4001511
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

امدادرسانی هلال احمر به ۱۷۰۰ خانواده اردبیلی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، گفت: هزار و ۷۰۰ خانوار محروم در این استان در قالب بانک امانات از تجهیزات پزشکی هلال احمر استفاده کرده‌اند.

امدادرسانی هلال احمر به هزار و ۷۰۰ خانواده اردبیلیبه گزارش ایکنا از اردبیل، عزت‌الله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، نهم مهرماه، اظهار کرد: به هزار و ۷۰۰ خانواده محروم استان به تعداد ۱۵۰ هزار پک بهداشتی اعم از ضدعفونی و ماسک توزیع شده  و  ۱۸ میلیارد ریال هم به بیماران نیازمند کمک شده است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان اردبیل در ۱۲ مرکز به بحث واکسیناسیون کمک می‌کند و هر روز ۵۶ نفر از اعضای این جمعیت در این زمینه  مشارکت می‌کنند.

ضربی گفت: اعتبارات تملک دارایی جمعیت هلال احمر استان نسبت به سال گذشته ۵۲ درصد افزایش یافته است و در کنار طرح‌های عمرانی برنامه‌های آموزشی نیروهای هلال احمر نیز در شش ماهه دوم سال برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر در توزیع بسته های معیشتی نیز پیش قدم بوده است، عنوان کرد: امسال هفت هزار بسته معیشتی در بین افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: تکمیل ساختمان مرکز آموزش امدادی جعفرآباد، ایجاد و راه اندازی درمانگاه جمعیت هلال احمر در بیله‌سوار و تجهیز و تعمیر نواقص پایگاههای جاده‌ای این  شهرستان از جمله برنامه های هلال احمر  خواهد بود.

گفتنی است؛ تعداد ۱۵ پایگاه امداد جاده ای در استان اردبیل فعال می‌باشد. 

انتهای پیام
captcha