شاخص واکسیناسیون در سیب و سوران به ۵۵ درصد رسید
کد خبر: 4005343
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

شاخص واکسیناسیون در سیب و سوران به ۵۵ درصد رسید

رئیس مرکز بهداشت شهرستان سیب و سوران گفت: شاخص واکسیناسیون افراد بالای ۱۲ سال در این شهرستان به ۵۵ درصد رسید.

شاخص واکسیناسیون در سیب و سوران به ۵۵ درصد رسیدبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، ایوب کرد تمینی، رئیس مرکز بهداشت سیب و سوران در شورای بهداشت این شهرستان، با بیان اینکه شاخص واکسیناسیون در به ۵۵ درصد رسیده است، افزود: از ابتدای بحران کرونا ۳۴۰۰ مورد مبتلا به بیماری کرونا در شهرستان داشتیم که متأسفانه ۷۲ نفر از این عزیزان جان خود را از دست داده‌اند.

وی در ادامه گفت: یکی از راه‌های پیشگیری از بیماری کرونا انجام واکسیناسیون است و تاکنون ۴۵ درصد دانش‌آموزان بین ۱۲ تا ۱۸ سال شهرستان واکسینه شده‌اند. با برنامه‌ریزی های انجام شده و با همکاری مردم عزیز قبل از ورود موج جدید کرونا همه گروه‌های هدف را واکسینه می‌کنیم.

 تمینی تصریح کرد: مردم به شایعات بی‌اساس توجه نکنند و افرادی که واکسن خود را دریافت نکرده‌اند هر چه سریعتر به پایگاه تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند. در حال حاضر 45 هزار نفر در این شهرستان واکسینه شده‌اند.

رئیس مرکز بهداشت سیب و سوران گفت: با توجه به اجرای کمپین واکسیناسیون علیه بیماری سرخک و سرخجه از ۸ الی ۲۱ آبان ماه برای گروه‌های سنی بین ۹ ماهه تا ۷ سال از مردم عزیز درخواست می‌کنیم که در موعد مقرر اقدام به واکسیناسیون کودکان خود کنند تا شاهد افزایش بیماری سرخک و سرخجه نباشیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم شاهد اجرای برنامه واکسیناسیون علیه بیماری کرونا و سرخک و سرخجه باشیم تا شاهد سلامتی مردم عزیز باشیم.

منبع:‌ایسنا

انتهای پیام
captcha