ارائه خدمات درمانی به ۳۸۰۹۰ بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان بوعلی زاهدان
کد خبر: 4005620
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹

ارائه خدمات درمانی به ۳۸۰۹۰ بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان بوعلی زاهدان

رئیس بیمارستان بوعلی زاهدان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۸۰۹۰ بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان بوعلی خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.

خدمات درمانی بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا بیمارستان بوعلی زاهدانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، شهاب‌الدین مشایی، رئیس بیمارستان بوعلی زاهدان با بیان اینکه در حال حاضر ۸۶ تخت برای بیماران کرونایی در بیمارستان فعال است که ۶ تخت در بخش مراقبت‌های ویژه کووید می‌باشد، افزود: هم‌اکنون ۱۶ بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان بستری هستند.

وی ادامه داد: از ابتدای اپیدمی از مجموع تعداد ۳۶۱۷ بیمار متأسفانه ۳۲۲ بیمار بدحال در بیمارستان بوعلی زاهدان علی‌رغم دریافت خدمات درمانی جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته مشایی مشارکت مردم در انجام واکسیناسیون ضمن این که احتمال بیماری شدید را کاهش می‌دهد می‌تواند از بروز موج‌های جدید کرونا پیشگیری کند، البته مردم عزیز استان پس از واکسیناسیون نیز باید دستورالعمل‌های بهداشتی مانند زدن ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور کاهش هر چه بیشتر خطر سرایت را رعایت و در صورت مشاهده علائم بیماری سریعاً به مراکز بهداشتی منتخب و کلینیک‌های تخصصی مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام
captcha