خانواده؛ مهم‌ترین اجزای تحقق تمدن نوین اسلامی
کد خبر: 4005748
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد:

خانواده؛ مهم‌ترین اجزای تحقق تمدن نوین اسلامی

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اجزای تحقق تمدن نوین اسلامی خانواده است، افزود: اگر بتوانیم هنرمندانه و به موقع از محاسن کلام اهل بیت(ع) استفاده کنیم و انتقال این مفاهیم از طرف نخبگان و دانشمندان اسلامی باشد می‌توان راهکار‌هایی برای سبک زندگی اسلامی ارائه داد.

ارسالی یکشنبه// خانواده؛ مهم‌ترین اجزاء تحقق تمدن نوین اسلامیبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در افتتاح مرکز راهبردی تعالی خانواده که صبح امروز 25 مهرماه در سالن ولایت سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، بیان کرد: تصمیمات راهبردی همیشه از جنس اندیشه و آینده‌نگری و بیانگر دغدغه‌های بلند مسئولانه است که در این راستا اگر افراد نخبه و فعال در حوزه فرهنگی در کنار هم قرار بگیرند می‌توانند نقش راهبردی  را در یک اجتماع و جامعه ایفا کنند.

وی به رسالت سازمان تبلیغات اشاره کرد و افزود: ‌رسالت اداره تبلیغات اسلامی درست تبیین کردن است باید با یک نگاه عمقی از آنچه که اسلام و قرآن در اختیار ما گذاشته استفاده کنیم، ضرورت دارد از این گنج‌های نهفته به‌صورت تخصصی بهره‌مند شویم تا جهان اسلام پیشرفته‌تر شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه باید از استخراج این گنج‌ها در تولید فرهنگ استفاده کرد، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی آینه نمای اقتدار و توانمندی‌ها و ارائه دادن مهارت‌هایی است که در تمدن نوین اسلامی شکل می‌گیرد و می‌تواند در تعالی خانواده نقش آفرینی کند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اجزای تحقق تمدن نوین اسلامی خانواده است، افزود: اگر بتوانیم هنرمندانه و به موقع  از محاسن کلام اهل بیت(ع) استفاده کنیم و انتقال این مفاهیم از طرف نخبگان و دانشمندان اسلامی باشد می‌توانیم راهکار‌هایی برای سبک زندگی اسلامی ارائه کنیم.

گرزین با بیان اینکه دشمنان با زیباترین ابزارها و تکنولوژی در جهت متزلزل کردن بنیان خانواده استفاده کردند، تصریح کرد: آنچه در غرب اتفاق می‌افتد فروپاشی خانواده است. آنها می‌خواهند نهاد خانواده را که مقدس ترین نهاد است متزلزل کنند تا بدین وسیله به اهداف دیگر خود برسند.

وی تمدن ما را از برترین جوامع تاریخ از حیث فرهنگ و تمدن دانست و افزود: سازمان تبلیغات به‌عنوان نهادی است  که خانواده را محور تمام فعالیت‌ها در جامعه می‌داند و اگر بخواهیم امروزه از خانواده صیانت کنیم باید با یک کار جمعی و همت مضاعف برنامه‌ای را به صورت هدفمند در اختیار خانواده قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha