طرح «معیشت جایگزین» در تالاب هامون اجرا شود
کد خبر: 4005749
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱

طرح «معیشت جایگزین» در تالاب هامون اجرا شود

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: طرح «معیشت جایگزین» با هدف کاهش فشار بر تالاب بین‌المللی هامون باید به قید فوریت و به صورت الگویی در سطح منطقه اجرایی شود.

معیشت جایگزین تالاب هامون سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، وحید پورمردان، مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان در نشست کمیته احیا و مدیریت یکپارچه تالاب بین‌المللی هامون با بیان اینکه طرح «معیشت جایگزین» با هدف کاهش فشار بر تالاب بین‌المللی هامون اجرایی شود، افزود: این طرح باید به قید فوریت و به صورت الگویی در سطح منطقه اجرا شود، به گونه‌ای که تا پایان سال جاری نمود عینی آن بر معیشت ساکنان و ذینفعان تالاب در سطح منطقه قابل مشاهده باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: اعتبارات این پروژه از محل صندوق توسعه بین‌المللی برنامه عمران سازمان ملل متحد(UNDP) بوده و از مردم درخواست می‌شود با مشارکت و ارائه راهکارهای تجربی، نوآورانه و خلاق در عملیاتی شدن حداکثری طرح‌های کوچک زودبازده در جهت بهبود معیشت و درآمدزایی پایدار مشارکت کنند.

وی در پایان بیان کرد: مردم عزیز می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص طرح معیشت جایگزین و طرح‌های کوچک زودبازده به سایت SistsnProject.ir مراجعه کنند. 

منبع: ایسنا

انتهای پیام
captcha