جمع‌آوری 4 میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها در همدان
کد خبر: 4006251
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴

جمع‌آوری 4 میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها در همدان

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: در جشن عاطفه‌ها ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از سوی مردم خیر استان همدان جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری 4 میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها در همدانمحمدرسول شیخی‌زاده، مدیر کل کمیته امداد استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها که از 20 شهریور آغاز شد و تا 10 مهرماه ادامه داشت، اظهار کرد: امسال به همت مردم نیکوکار استان ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای کمک به دانش آموزان نیازمند همدانی جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به تعداد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها در استان همدان افزود: امسال 254 پایگاه با احتساب مراکز نیکوکاری برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان دایر شد.

شیخی‌زاده گفت: این پویش با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند برگزار شد که با توجه به شیوع کرونا و تغییرات نظام آموزشی، ارائه ملزومات و تجهیزات آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان و پرداخت کمک‌هزینه تحصیل، در اولویت این طرح قرار گرفت.

وی در پایان اظهار کرد: دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های خیران و مردم نیک‌اندیش است و همچنین نیکوکاران می‌توانند با کد دستوری # 081*8877* و شماره کارت 6037997591777777 نسبت به پرداخت کمک‌های خود اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha