۱۰۰ طلبه جهادگر در خط مقدم مقابله با کرونا در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 4007373
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲

۱۰۰ طلبه جهادگر در خط مقدم مقابله با کرونا در سیستان و بلوچستان

مسوول سازمان بسیج طلاب سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۰۰ نفر از جهادگران طلبه بسیجی در راستای تغسیل و تدفین اموات کرونایی در آرامستان‌‌های زاهدان حضور دارند.

۱۰۰ طلبه جهادگر در خط مقدم مقابله با کرونا در سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام والمسلمین بامری، مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، گفت: ۱۰۰ نفر از جهادگران طلبه بسیجی خانم و آقا در راستای تغسیل و تدفین اموات کرونایی در آرامستان‌های زاهدان حضور دارند که فعالیت خود را از ابتدای شیوع ویروس کرونا آغاز کرده و تا هر زمان که نیاز باشد در میدان حضور فعالیت خواهند داشت. در ۶ ماهه نخست امسال ۲۹ نفر از طلاب بسیجی خواهر و برادر برای کمک به کادر درمان به بیمارستان‌ها اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در راستای مهار و ریشه‌کنی کرونا گروه‌های مردمی در کنار گروه‌های طلبه کار‌های پشتیبانی از آن‌ها را انجام می‌دهند افزود: توزیع ۶۶۵ بسته معیشتی، اهدای خون با حضور ۵۵ طلبه، توزیع یک‌هزارو ۵۵۰ پرس غذای گرم و توزیع ۲۰۰بسته فرهنگی در بیمارستان‌ها از دیگر اقدامات سازمان بسیج طلاب در ۶ ماهه نخست امسال بوده است.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: فعالیت‌های دیگری به صورت ابتکاری توسط گروه‌های جهادی و طلاب بسیجی انجام شده که تهیه وسایل مورد نیاز کفن و دفن اموات کرونایی محروم، تهیه لوازم بهداشتی برای خانواده‌های معصر، اهدای کپسول اکسیژن به بیماران قرنطینه در منزل، تحت پوشش قرار دادن ۳۰ خانواده محروم که خانواده خود را بر اثر کرونا از دست دادند از جمله این موارد بوده است.

وی در پایان اظهار کرد: تیم‌های جهادی طلاب در سراسر سیستان و بلوچستان آماده انجام کار هستند و اگر اگر خدایی نکرده پیک جدیدی آغاز شود این گروه‌ها با قوت بیشتر دنبال اجرای مأموریت خود خواهند بود.

منبع:‌باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام
captcha