اهدای 50 لپ‌تاپ به دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد جاسک
کد خبر: 4015416
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵

اهدای 50 لپ‌تاپ به دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد جاسک

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان از اهدای 50 دستگاه لپ‌تاپ به دانشجویان خانواده‌های ایتام تحت حمایت کمیته امداد جاسک با همکاری مؤسسه خیریه عترت بوتراب خبر داد.

مراسم اهدای لپ‌تاپ به دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد جاسک

به گزارش ایکنا از هرمزگان، جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، امروز، اول آذرماه، در مراسم اهدای لپ‌تاپ به دانشجویان خانواده‌های ایتام تحت حمایت کمیته امداد جاسک، اظهار کرد: در راستای کمک به تحصیل دانشجویان نیازمند، کمیته امداد با همکاری مؤسسه خیریه عترت بوتراب تعداد 50 دستگاه لپ‌تاپ تهیه و به دانشجویان خانواده‌های ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان جاسک اهداء کرد.

وی ارزش هر لپ‌تاپ را 30 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: برای تهیه این تعداد لپ‌تاپ بالغ‌بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است. همچنین با همکاری این مؤسسه خیریه به تعداد 4 زوج جوان دانشجو از خانواده‌های ایتام تحت حمایت کمیته امداد جاسک، مبلغ 20 میلیون تومان به عنوان کمک‌هزینه ازدواج اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان با تأکید بر اینکه هیچ دانش‌آموز و دانشجویی نباید به دلیل مشکلات مالی از تحصیل باز بماند، تصریح کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان مستعد تحت حمایت، آینده‌سازان و سرمایه‌های علمی ایران اسلامی هستند و حمایت تحصیلی از این عزیزان، یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم فرهنگی این نهاد مقدس است.

تراهی در پایان ضمن قدردانی از مؤسسه خیریه عترت بوتراب، یادآور شد: هم‌اکنون تعداد 2 هزار و 150 دانش‌آموز و 140 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد شهرستان جاسک هستند که از این تعداد 171 دانش‌آموز و 37 دانشجو تحت پوشش مؤسسه خیریه عترت بوتراب هستند.

انتهای پیام
captcha