خدمت‌رسانی خیریه عترت بوتراب ماهیانه به ۶۱۳ یتیم کهگیلویه
کد خبر: 4017571
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

خدمت‌رسانی خیریه عترت بوتراب ماهیانه به ۶۱۳ یتیم کهگیلویه

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه با اشاره به خدمات انسان دوستانه مؤسسه خیریه بوتراب به مدجویان گفت: این مؤسسه ماهیانه خدمات مختلفی به ۶۱۳ یتیم این شهرستان که تحت پوشش کمیته هستند، ارائه می‌دهد.

اهدای تجهیزات هوشمند لپ تاپ و تبلت به دانش آموزان یتیم

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، عبدالخالق آرامش دوست، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه روز گذشته، نهم آذرماه در آئین اهدای تجهیزات هوشمند لپ تاپ و تبلت به دانش آموزان یتیم این شهرستان، اظهار داشت: مؤسسه خیریه عترت بوتراب که از مؤسسات فعال در عرصه کمک به نیازمندان در استان است، تاکنون خدمات خوبی به ایتام شهرستان ارائه داده است.

وی بیان کرد: این مؤسسه خیریه کمک‌های فراوانی در راستای اهدای جهیزیه، اکرام ایتام و اشتغال مددجویان کمیته امداد انجام داده و در احداث مسکن مددجویی فعالیت موثری دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه تصریح کرد: ۶۱۳ یتیم زیر پوشش این نهاد قرار دارند که چتر حمایت ۹۰۰ حامی را بر سر دارند و به طور میانگین ماهیانه مبلغی به عنوان کمک معیشت به هر یتیم پرداخت می‌کنند.

آرامش‌دوست با اشاره به توزیع 100 دستگاه تبلت و ۸۰ دستگاه لپ تاپ بین دانش آموزان یتیم استان، تصریح کرد: این تعداد تجهیزات به همت مؤسسه خیریه عترت بوتراب تأمین شده است.

انتهای پیام
captcha