دانشجویان در طرح‌های کاهش مشکلات زنان مشارکت کنند + عکس
کد خبر: 4019962
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
خزعلی:

دانشجویان در طرح‌های کاهش مشکلات زنان مشارکت کنند + عکس

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در جمع نخبگان و دانشجویان دختر دانشگاه‌های لرستان با بیان اینکه برای اشتغال و کارآفرینی زنان به‌ویژه زنان سرپرست خانوار، برنامه‌‌ریزی‌هایی صورت گرفته است که عملیاتی خواهند شد، اظهار کرد: نخبگان و دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی باید بیشتر از گذشته در طرح‌های مربوط به کاهش مشکلات زنان، مشارکت داشته باشند.

لرستان پایلوت کسب و کار پایدار خانواده‌محور شد + عکس

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، انسیه خزغلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و ناهید پرویزپور، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، همزمان با سفر حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس‌جمهور به استان لرستان در جمع نخبگان و دانشجویان دختر دانشگاه‌‌های استان لرستان حضور یافتند و معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده به پرسش‌های نخبگان و دانشجویان دختر دانشگاه‌های استان، پاسخ داد. 

در این آیین که عصر جمعه، ۱۹ آذرماه در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان خرم‌آباد برگزار شد، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، گفت: دولت برای اشتغال زنان از جمله دانشجویان دختر در بخش‌های مختلف همچون توانمندسازی و آسیب‌زدایی، برنامه‌های مدونی تهیه کرده است که اجرا خواهند شد تا مشکلات جامعه زنان کشور، کمتر شود.

وی با بیان اینکه همچنین برای اشتغال و کارآفرینی زنان به‌ویژه زنان سرپرست خانوار، برنامه‌‌ریزی‌هایی صورت گرفته است که عملیاتی خواهند شد، خطاب به نخبگان و دانشجویان دختر دانشگاه‌های استان لرستان، اظهار کرد: نخبگان و دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی باید بیشتر از گذشته در طرح‌های مربوط به کاهش مشکلات زنان، مشارکت داشته باشند.

خزعلی ادامه داد: در زمینه مشکلات دانشجویان از جمله کمبود فضاهای آموزشی یا بحث عدالت آموزشی نیز در حوزه اختیارات خویش، پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه نگاه رئیس‌جمهور نیز نگاه مبتنی‌ بر تقویت شاخص‌های عدالت در همه حوزه‌ها از جمله دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور است، اضافه کرد: دولت از انتقادات سازنده استقبال می‌کند و البته کارهای خوبی هم که انجام می‌شود باید به اطلاع مردم برسند.

خزعلی با بیان اینکه همه کوشش خود را به کار خواهم بست تا عدالت در مورد حقوق زنان، در جامعه ارتقا یابد، گفت: در برخی مشکلات و معضلات جامعه‌ زنان، نیاز است اقدامات فرهنگی، بیشتر از گذشته، تقویت شوند.

یادآور می‌شود، با رویکرد پرسش و پاسخ، نمایندگان نخبگان و دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان، دیدگاه‌ها، ‌نقطه‌نظرات و پرسش‌های خود را با رویکرد مطالبه‌گری در حوزه‌ حقوق زنان با معاون رئیس‌جمهور در میان گذاشتند.

انتهای پیام
captcha