توزیع ۲۰۰ بسته «یلدای مهربانی» به نیت امام زمان(عج) در همدان
کد خبر: 4022045
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵

توزیع ۲۰۰ بسته «یلدای مهربانی» به نیت امام زمان(عج) در همدان

عضو هیئت امنای مرکز نیکوکاری المهدی(عج) شهرک الوند همدان از توزیع ۲۰۰ بسته غذایی در همدان خبر داد و گفت: این بسته‌ها در بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود تا در شبی که همه در جامعه کنار هم هستند احساس غربت نکنند و این کمک را از جانب امام زمان(عج) تلقی کنند.

علی زبرجدی مشفق عضو هیئت امنای مرکز نیکوکاری المهدی (عج) شهرک الوند همدان علی زبرجدی مشفق، عضو هیئت امنای مرکز نیکوکاری المهدی(عج) شهرک الوند همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن طولانی‌ترین شب سال و سنت دیرینه مردم ایران در خصوص این شب، بسته‌های معیشتی جهت کمک به نیازمندان تدارک دیده شده است.

وی از توزیع ۲۰۰ بسته غذایی به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان در شب یلدا خبر داد و گفت: این بسته‌ها شامل میوه، خشکبار اعم از برنج، ماکارونی، روغن و گوشت است که به خانواده‌های نیازمند که از قبل شناسایی شده‌ اهدا می‌شود.

زبرجدی با بیان اینکه هدف از اجرای این کار توجه به بحث «یلدای مهربانی» است، ادامه داد: این کمک‌ها به نیت تعجیل در فرج امام زمان(عج) صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در ایام سوگواری حضرت زهرا(س) این بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند در جهت حفظ آبرو و کرامتشان توزیع می‌شود تا در شبی که همه در جامعه کنار هم هستند احساس غربت نکنند و این کمک را از جانب امام زمان(عج) تلقی کنند، چون ما به نیابت از ایشان انجام می‌دهیم.

انتهای پیام
captcha