بهره‌مندی ۱۰۰۰۰ نفر در خراسان شمالی از بسته‌های پروتئینی
کد خبر: 4022440
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸

بهره‌مندی ۱۰۰۰۰ نفر در خراسان شمالی از بسته‌های پروتئینی

نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی از توزیع ۱۰ هزار بسته پروتئینی بین نیازمندان استان خبر داد.

محسن پولادی، نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالیمحسن پولادی، نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه در ادامه رزمایش کمک به آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان استان امروز ۲۱ تن گوشت قرمز گوسفندی توزیع خواهد شد، اظهار کرد: این توزیع با کمک ۷۴ گروه‌جهادی، نیروهای مردمی و‌.... انجام می‌شود که در تمام شهرستان‌های استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه دو تن از این گوشت در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد، ادامه داد: برای کمک به مادران باردار و شیرده دو تن از این گوشت در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد و بین بیش از ۵۰۰ مادر باردار و شیرده توزیع می‌شود.

پولادی با اشاره به اینکه تاکنون ۴۰ درصد از توزیع انجام شده است، اضافه کرد: توزیع بسته‌های پروتئینی به مناسبت شب یلدا است و توزیع بسته‌های معیشتی در دی ماه نیز انجام خواهد شد.

نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی تصریح کرد: تمام گوشتی که توزیع می‌شود، از عشایر استان خریداری شده است و استفاده از ظرفیت‌های داخل استان بسیار مورد اهمیت است.

وی در پایان تأکید کرد: برای خرید ۲۱ تن گوشت قرمز گوسفندی حدود دو میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام
captcha