اجرای دهمین مرحله کمک‌های معیشتی کانون‌های مساجد قزوین به نیازمندان
کد خبر: 4025116
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

اجرای دهمین مرحله کمک‌های معیشتی کانون‌های مساجد قزوین به نیازمندان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از دهمین مرحله توزیع گوشت در بین خانواده‌های نیازمند در سطح استان خبر داد و گفت: توزیع بسته‌های گوشت با مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان صورت گرفت.

حجت الاسلام رمضانی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رمضانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، در گفتگو با ایکنا از قزوین، بیان کرد: با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا در مناسبت‌های مختلف توزیع گوشت در بین خانواده‌های نیازمند صورت می‌گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: امروز هم یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز در بسته‌های یک و نیم کیلویی در بین خانواده‌های نیازمند در شهرستان‌های قزوین، البرز، آبیک، بوئین‌زهرا و تاکستان توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این دهمین مرحله از توزیع گوشت در بین خانواده‌های نیازمند در سطح استان است که در توزیع این بسته‌های گوشت، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مشارکت دارند به‌طوری‌که این خانواده‌ها را شناسایی کرده و از این طریق بسته‌های گوشت در بین محرومان توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام رمضانی تصریح کرد: یکی از رویکردها و اقداماتی که در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان به‌صورت ویژه دنبال می‌شود و بعد از شیوع کرونا به‌صورت یک برنامه در دستور کار کانون‌ها قرار گرفته، کمک به نیازمندان و توزیع بسته‌های معیشتی در بین این خانواده‌ها است.

وی بیان کرد: در حدیثی از امام صادق (ع) آمده است «هر مؤمنی که گرفتاری مؤمن دیگری را رفع نماید، خداوند هفتاد گرفتاری دنیا و آخرت را از وی دور می‌سازد» ان‌شاالله همه ما با قدم برداشتن در این مسیر و دستگیری محرومان از برکات دنیوی و اخروی این کار بهره‌مند شویم.

انتهای پیام
captcha