تلاش برای بازگشایی مسیرها در جنوب سیستان و بلوچستان
کد خبر: 4026556
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷

تلاش برای بازگشایی مسیرها در جنوب سیستان و بلوچستان

رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل سیلابی شدن برخی نقاط جنوب استان بعضی از محورهای مواصلاتی همچنان مسدود و تلاش راهداران و پلیس برای بازگشایی مسیرها ادامه دارد.

بازگشایی مسیرها در جنوب سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، سرهنگ مصطفی کول‌زاده، رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان با توجه به بارش‌های اخیر در جنوب استان درباره آخرین وضعیت محورهای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: محور فرعی چابهار ـ نگور، محور بندر پزن، جاده مهرستان به سمت ابتر، مسیر دلگان به هودیان، محور ریندان به سمت چابهار -جکیگور، مسیر روستایی کاجه در شهرستان قصرقند و جلگه به چاه اسحاق در حال حاضر مسدود است که تلاش برای بازگشایی مسیرها ادامه دارد.

وی افزود: همچنین مسیر روستایی صفر زهی به چابهار، بزمان به سمت بمپور حرکت با کندی صورت می‌گیرد که پلیس در تمامی مسیر ها حضور فعال دارد و در حال روان‌سازی است.

رئیس پلیس راه جنوب استان با اشاره به اینکه در دیگر محورهای جنوب استان مورد خاصی وجود ندارد و از ترافیک عادی و روان برخوردار است از هم استانی‌ها و رانندگان انتظار است ضمن خودداری از سفرهای غیر ضروری به مناطق سیل زده، به توصیه‌ها و هشدارهای ترافیکی درهنگام تردد در محورهای لغزنده توجه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام
captcha