مادر دانش‌آموز شهید زواری آسمانی شد
کد خبر: 4029016
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

مادر دانش‌آموز شهید زواری آسمانی شد

مادر دانش‌آموز شهید زواری به دیدار فرزند شهیدش شتافت.

مادر دانش‌آموز شهید زواری به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمدعلی واقعی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با صدور پیامی درگذشت مرحومه صدیقه رضایی، مادر شهید دانش‌آموز محمد زواری را تسلیت گفت. در متن پیام آمده است:

«با سمه تعالی

اِنّا للّه وَ اِنّا اِلَیْهِ راجِعون

خانواده معزز شهیدگرانقدر محمد زواری

ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والا مقام نیست.

مادران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

مرحومه «کربلائیه صدیقه رضایی» مادر شهید دانش‌آموز «محمد زواری» پس از سال‌ها صبر و بردباری، و در ایام وفات حضرت ام‌البنین(س) ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت.

اینجانب به روح این سفر کرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزند شهیدش درود می‌فرستم و ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده محترم شهید، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفرکرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت دارم.

امید که روح بلند آن مرحومه در ایامی که مزین به نام مادران و همسران شهدا می‌باشد، در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار شود.»

انتهای پیام
captcha