صندوق پیشرفت و عدالت از سال آینده در هر استان کشور راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4032046
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

صندوق پیشرفت و عدالت از سال آینده در هر استان کشور راه‌اندازی می‌شود

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: صندوق پیشرفت و عدالت از سال آینده در هر استان راه‌اندازی و برای هر صندوق 2 هزار میلیارد تومان سرمایه در نظر گرفته می‌شود که بی‌شک در حمایت از اقتصاد بخش خصوصی نقش‌آفرین خواهد بود.

علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس، هشتم بهمن‌ماه، در دیدار با فعالان اقتصادی اردبیل، اظهار کرد: اهمیت به ایجاد و توسعه فعالیت‌های اقتصادی استان اردبیل را با جدیت پیگیری می‌کنیم و در این راستا به دنبال ایجاد صندوق پیشرفت و عدالت برای هر استان از سال آینده هستیم.

وی بیان کرد: اختصاص دو هزار میلیارد تومان سرمایه در این صندوق به هر استان در دستور کار قرار گرفته و ارئه تسهیلات حمایتی با هدف توسعه اشتغال استان و رفع معضل بیکاری را پیگیر هستیم که با کمک بخش خصوصی می‌توانیم اقتصاد بخش خصوصی را رقم زده و اقتصاد دولتی و بخش خصوصی را توسعه بخشیم.

نائب رئیس مجلس، تصریح کرد: با توجه به مشکلات مردم در ارتباط با وضعیت معیتشی و اقتصادی امری لازم و ضروری است تا برنامه‌های حمایتی در استان بیش از پیش توسعه یابد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانیم و با رفع مشکلات استان موانع موجود را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: مجلس می خواهد اقتصاد و معیشت مردم را ساماندهی کند که در این زمینه به همراه دولت در راستای رفع مشکلات گام‌های اساسی برداشته و درصدد هستیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

نیکزاد ادامه داد: انتظار ما از دولتمردان حل مشکلات مردم و نیز رسیدگی به وضعیت آنان است اما بی‌توجهی به این مسئله سبب ایجاد مشکلات عدیده‌ای می‌شود که به همین منظور انتظار می‌رود برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای حل مشکلات مربوطه مبنای کار قرار گیرد.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در مجلس برای کمک به بهبود وضعیت معیشتی مردم یک اولویت اساسی است و در این زمینه تمام سعی و تلاش ما کمک به آنان و رفع نیازهای آنان برای بهبود وضعیت مالی است که بایستی مورد توجه واقع شود.

انتهای پیام
captcha