جهاد امروز جهاد اقتصادی و فرهنگی است
کد خبر: 4033446
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹

جهاد امروز جهاد اقتصادی و فرهنگی است

امام جمعه ملایر جهاد امروز مردم و مسئولان را در کشور جهاد فرهنگی و اقتصادی دانست.

محمد باقر برقراری امام جمعه ملایربه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه ملایر امروز ۱۳ بهمن‌ماه، در دیدار با جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان ملایر به مناسبت دهه فجر با تبریک این ایام فرخنده اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و رهبری مدبرانه امام راحل به پیروزی رسید. 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله صافی  گلپایگانی، او را یکی از مجاهدان فی سبیل‌الله دانست و افزود: این عالم در جهاد روشنگری ید طولانی داشت و با تالیف ۱۱۷ کتاب، باید به عنوان الگویی مهم در سیره و روش زندگی ما قرار گیرد. 

امام جمعه ملایر با بیان اینکه مومن یا با شمشیر و یا با زبان جهاد می‌کند، اظهار کرد: امروز بسترهای زیادی برای جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب وجود دارد تا بسیاری از ناممکن‌ها، ممکن شود. 

برقراری افزود: همانگونه که امام خمینی(ره) خبر سقوط رژیم پهلوی را داد، رهبر فرزانه انقلاب نیز سال‌ها پیش فرا رسیدن افول آمریکا را خبر داد و  امروز این امر در حال محقق شدن است. 

وی در ادامه با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: روحیه جهادی کشور است که کشور  را به استقلال و قله رفیع موفقیت رسانده است. در چشم انسان‌های مجاهد کار نشد ندارد، امروز جهاد ما اقتصادی و فرهنگی است. 

برقراری تصریح کرد: ایران عزیز ما امروز در اوج قدرت و در اوج قله قرار دارد و زیر بیرق ولایت فقیه روز به روز بر این قدرت و قله‌های افتخارش اضافه می‌شود. 

 

وی در ادامه بر مدیریت هوشمندانه کرونا تاکید کرد و گفت: باید در این زمینه باید اغناسازی و فرهنگ‌سازی صورت گیرد و تجربه بیشتر از هر کار دیگر در بحث کرونا کارساز است.

 

 

انتهای پیام
captcha