برگزاری کرسی «گفتمان انقلاب اسلامی و تأثیر آن بر سیاست بین‌الملل» در لرستان
کد خبر: 4034062
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲

برگزاری کرسی «گفتمان انقلاب اسلامی و تأثیر آن بر سیاست بین‌الملل» در لرستان

کرسی ترویجی «گفتمان انقلاب اسلامی ایران و تأثیر آن بر سیاست بین‌الملل» به همت دانشگاه لرستان، 18 بهمن‌ماه در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

برگزاری کرسی ترویجی «گفتمان انقلاب اسلامی و تأثیر آن بر سیاست بین‌الملل» در لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، معاونت پژوهشی دفتر هم‌اندیشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و کنگره شهدای لرستان، به‌مناسبت بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر، کرسی ترویجی «گفتمان انقلاب اسلامی ایران و تأثیر آن بر سیاست بین‌الملل» را برگزار می‌کند.

مهدی ذوالفقاری، دکترای علوم سیاسی و عضو هیئت علمی گروه علوم سیاسی و حقوق دانشگاه لرستان، ارائه‌دهنده و مهدی شاهین، عضو هیئت علمی گروه علوم سیاسی و حقوق دانشگاه لرستان ناقد این کرسی است و علی امیری، عضو هیئت علمی گروه جغرافیای دانشگاه لرستان، شهریار فرجی، عضو هیئت علمی گروه علوم سیاسی و حقوق دانشگاه لرستان نیز مدیریت این کرسی را عهده‌دار هستند.

این کرسی ۱۸ بهمن‌ماه، ساعت ۲۰ به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‎توانند با ورود به لینک https://www.skyroom.online/ch/lurestanuni/nahad-ostani در این کرسی مجازی شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha