استقرار 40 مرکز نیکوکاری در ملایر
کد خبر: 4039146
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
همزمان با هفته احسان و نیکوکاری

استقرار 40 مرکز نیکوکاری در ملایر

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر از برگزاری جشن نیکوکاری در این شهرستان همزمان با هفته احسان و نیکوکاری در آستانه سال نو با شعار «عیدی، برای همه» خبر داد و گفت: 40 مرکز نیکوکاری در ملایر مستقر خواهد شد.

جشن نیکوکاریعلی خراسانی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر در گفت‌‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «عیدی، برای همه» با هدف کمک به نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت در آستانه سال نو، اظهار کرد: جشن نیکوکاری از 12 اسفند همزمان با روز احسان و نیکوکاری در سراسر کشور آغاز و تا ۲۱ اسفندماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌هایی که می‌تواند در رفع نیاز خانواده‌های تحت حمایت تأثیرگذار باشد جشن نیکوکاری است، افزود: در حال حاضر 9 هزار و 200 خانوار در قالب 16 هزار و 750 نفر تحت پوشش این نهاد بوده و از خدمات مختلف کمیته امداد شهرستان ملایر بهره‌مند هستند.

خراسانی گفت: روز پنجشنبه، 12 اسفندماه در میادین اصلی شهر ملایر پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نوع‌دوست است. روز 13 اسفندماه نیز در پایگاه‌های نماز جمعه این جشن برگزار و کمک‌های نمازگزاران جمع‌آوری می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین روز 14 اسفندماه براساس شرایطی که ستاد کرونا اعلام خواهد کرد، زنگ نیکوکاری در مدارس به‌صورت مجازی و یا حضوری طنین‌انداز خواهد شد و پایگاه جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان نیز برقرار خواهد شد.

مدیر کمیته امداد ملایر گفت: 40 مرکز نیکوکاری با مجوز کمیته امداد ملایر در سطح شهرستان ملایر فعالیت دارند که این مراکز نیز کمک‌های مردم را جمع‌آوری و به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌کنند. جمع‌آوری کمک در سطح مدارس و توزیع بین نیازمندان با اولویت دانش‌آموزان تحت حمایت، انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: سال گذشته مردم نیکوکار ملایر در قالب جشن نیکوکاری یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی را به خانواده‌های نیازمند و زیرپوشش داشتند که امسال پیش‌بینی می‌شود این کمک‌ها به یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برسد.

انتهای پیام
captcha