کمک ۲۰ میلیارد ریالی به نیازمندان کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4040975
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱

کمک ۲۰ میلیارد ریالی به نیازمندان کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: مردم و نیکوکاران این استان از زمان آغاز جشن نیکوکاری امسال تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد ریال در آستانه سال نو به نیازمندان استان کمک کرده‌‌اند.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 15 اسفندماه در آیین نواختن زنگ نیکوکاری در دبستان دخترانه فرهنگیان شهر یاسوج، اظهار کرد: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» از ۱۲ تا ۲۵ اسفندماه ادامه دارد.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشن در کهگیلویه‌وبویراحمد و دیگر نقاط کشور جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم و نیکوکاران و توزیع آنها بین نیازمندان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: صداوسیما، اداره کل آموزش‌ و پرورش، بسیج و سازمان دانش‌‌آموزی این استان برای برگزاری جشن نیکوکاری امسال در استان همکاری و مشارکت می‌کنند.

مبشری عنوان کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی اهدایی از سوی مردم و نیکوکاران کهگیلویه‌وبویراحمد در جشن نیکوکاری امسال تا قبل از سال نو بین افراد و خانواده‌های نیازمند این استان توزیع می‌شود.

وی ابراز کرد: ۸۷ پایگاه ثابت و سیار در کهگیلویه‌وبویراحمد آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم و نیکوکاران این استان در جشن نیکوکاری امسال است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: علاوه بر این دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) و مراکز نیکوکاری کهگیلویه‌وبویراحمد نیز به همین منظور آمادگی دارند.

وی یادآور شد: شماره‌گیری کد دستوری #۰۷۴*۸۸۷۷* از طریق گوشی تلفن همراه، سایت ملی به نشانی اینترنتی emdad.ir و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ مهمترین درگاه‌های مشارکت مردم و نیکوکاران کهگیلویه‌وبویراحمد در جشن نیکوکاری امسال است.

انتهای پیام
captcha