اجرای طرح «قرار دوازدهم» در ملایر
کد خبر: 4045654
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
از فردا؛

اجرای طرح «قرار دوازدهم» در ملایر

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از اجرای طرح قرار دوازدهم به صورت رسمی از 12 فرودین‌ماه امسال در ملایر خبر داد.

قرار دوازدهمامیر مهدوی، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: طرح قرار دوازدهم، با رویکرد ترویج فرهنگ مهدویت در قالب ارائه خدمات اجتماعی و با ساختاری جهادی و مشارکتی جهت اجرا در بقاع متبرکه از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه از سال گذشته ابلاغ شد که در شهرستان ملایر نیز به صورت غیررسمی از سال گذشته در حال انجام است.

وی گفت: در این طرح به منظور ساماندهی و تقويت مواسات، با اقدامی جهادی و افزايش مشاركت مردمی در دوازدهم هرماه، بسته‌های معیشتی معطر به نام و ياد امام دوازدهم(عج)، به خانواده‌های كم‌برخوردار اهدا می‌شود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر ترویج فرهنگ مهدویت و انتشار نام و یاد امام زمان(عج)، در طول سال، ترویج فرهنگ خدمت به محرومین به عنوان یکی از وظایف منتظران، شبکه‌سازی مهدوی جهت ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی، ایجاد رویه ثابت و هم‌صدایی بقاع متبرکه در توزیع بسته‌های معیشتی و ارائه خدمات اجتماعی، ایجاد زمینه خدمت‌رسانی عمومی، افزایش مشارکت عمومی و برون‌سپاری ارائه خدمات با محوریت بقاع متبرکه، انعکاس و بازتاب خبری مناسب، ارائه خدمات اجتماعی توسط بقاع متبرکه و... را از اهداف این طرح برشمرد.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح برنامه‌های دیگری در حوزه‌های مختلف نیز در راستای خدمت به محرومین در آینده برای این طرح پیش بینی شده است.

مهدوی یادآور شد: ویژه برنامه قرار دوازدهم در روز جمعه 12 فروردین‌ماه با حضور مدیرکل اوقاف استان و معاونین ستادی ویدیو کنفرانس در اداره اوقاف و امور خیریه ملایر به صورت رسمی اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha